تبیان، دستیار زندگی
مدرسه تخصصی تبلیغ در مقطع عمومی، از میان طلاب پایه‌های هفتم تا نهم، برای دومین دوره،‌ دانش‌پژوه می‌پذیرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مدرسه تخصصی تبلیغ دانش‌پژوه می‌پذیرد

مدرسه تبلیغ

مدرسه تخصصی تبلیغ در مقطع عمومی، از میان طلاب پایه‌های هفتم تا نهم، برای دومین دوره،‌ دانش‌پژوه می‌پذیرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، دومین دوره پذیرش مدرسه تخصصی تبلیغ وابسته به مؤسسه احیاء امر امیر‌المؤمنین(ع) و تحت اشراف آیت‌الله العظمی وحید خراسانی در راستای ترویج معارف مکتب اهل‌بیت(علیهم‌السلام) در مقطع عمومی آغاز شد.

اعطای مدرک مدرسه تخصصی، اولویت‌ همکاری در برنامه‌های فرهنگی-تبلیغی، اولویت شرکت در دوره‌های تخصصی، پرداخت کمک هزینه تحصیلی و معرفی به مراکز علمی از جمله مزایای شرکت کنندگان در این دوره می‌باشد.

بر پایه این گزارش طلاب در صورت اتمام پایه ششم(کتبی و شفاهی)، موفقیت در آزمون کتبی و مصاحبه و داشتن حداکثر سن 30 سال، می‌توانند در این دوره ثبت نام کنند.

علاقه‌مندان می توانندبا در دست داشتن ارزیابی تحصیلی از مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه، فتوکپی شناسنامه، دو قطعه عکس و تکمیل فرم ثبت‌نام تا 8خرداد‌ماه سال جاری، صبح‌ها از ساعت 12 الی 14 و بعد از ظهر‌ها از ساعت 17 الی 20 به مدرسه تخصصی تبلیغ، واقع در قم، خیابان صفائیه، کوچه 37، کوچه شهید افتخاری، پلاک10 مراجعه و اقدام برای ثبت‌نام نمایند.

بر اساس این گزارش، زمان آزمون جمعه، 12 خرداد‌ماه سال جاری اعلام شده است و شماره 7830651-0251 برای طرح سوالات احتمالی در دسترس داوطلبان می‌باشد.