تبیان، دستیار زندگی
این غرفه هم از بخش هایی بود که برای اولین بار در هفتمین جشنواره پروژه های دانش آموزی اجرا شد. یکی از اهداف ما مسئولان آموزشی ،آموزش هرچه راحت تر و ماندگارتر است. جدیدترین دستاورد های علم روانشناسی و آموزش نشان می دهد که وقتی یادگیری با بازی و به خصوص هیجا
عکس نویسنده
عکس نویسنده
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

غرفه هیجان بازی یادگیری در جشنواره هفتم

غرفه هیجان بازی یادگیری در جشنواره هفتم

این غرفه هم از بخش هایی بود که برای اولین بار در هفتمین جشنواره پروژه های دانش آموزی اجرا شد.

یکی از اهداف ما مسئولان آموزشی ،آموزش هرچه راحت تر و ماندگارتر است. جدیدترین دستاورد های علم روانشناسی و آموزش نشان می دهد که وقتی یادگیری با بازی و به خصوص هیجان تلفیق شود،مواد آموزش داده شده  راحت تر در ذهن جایگزین می شود و مدت زمان بیشتر در ذهن می ماند. علت گنجاندن غرفه هیجان بازی یادگیری در جشنواره هفتم همین مسئله بود.

غرفه هیجان بازی یادگیری در جشنواره هفتم

در این غرفه دانش آموزان دبیرستان شاهد معلم ، راهنمایی فرزانگان ،راهنمایی یکتا از رشت ،دبیرستان شریف ،دبستان آل طه و دبستان فرهنگ سعادت و گروه نوآوران عرصه دانش (جمعی از دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه  شریف) شرکت داشتند .برنامه این غرفه طبق زمانبندی که قبلا در سایت اعلام شده بود انجام شد.

در این غرفه همچنین مسابقه هایی از طرف برگزار کنندگان طراحی و اجرا شد. همچنین مسابقه حل جدول های سودوکو در سه سطح آسان ،متوسط و سخت اجرا گردید . به برندگان مسابقه ها هدایایی به رسم یادبود اهدا گردید.

غرفه هیجان بازی یادگیری در جشنواره هفتم

دانش آموزان دبیرستان شاهد معلم و راهنمایی فرزانگان بازی های ساده و شیرین با تکیه بر قوانین فیزیک ارائه دادند.دانش آموزان راهنمایی یکتا از رشت هم بازی های الهام گرفته از  فیزیک  و ریاضی ارائه کردند.

غرفه هیجان بازی یادگیری در جشنواره هفتم

دانش آموزان دبستانی و پیش دبستانی مدرسه های آل طه و فرهنگ سعادت بازی های جالبی در حد مقطع خودشان انجام دادند .در این بازی ها بیشتر به قوانین علم فیزیک و شیمی تکیه شده بود .این بازی ها بسیار مورد استقبال بازدید کنندگان قرار گرفت.

غرفه هیجان بازی یادگیری در جشنواره هفتم

گروه نوآوران عرصه دانش  جمعی از دانش جویان و فارق التحصیلان  مقطع های کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته شیمی دانشگاه  شریف هستند. این گروه با استفاده از قوانین علم شیمی بازی های جالبی طراحی کرده بودند.این قسمت هم با استقبال بی نظیر باز دیدکنندگان روبرو شد.

مطالب مرتبط:

تصاویری از هفتمین جشنواره پروژه های دانش آموزی تبیان

هیجان ،بازی ، یادگیری

برترین های غرفه های دانش آموزی

برترین گروه های بخش مسابقات

برترین گروه های بخش سمینار

بخش پژوهش های دانش آموزی تبیان

تهیه: زهرا انصاری، تنظیم: نسرین صادقی