تبیان، دستیار زندگی
گزارش رسانه های آلمانی حاکی از این است که فرانک ریبری و آرین روبن پس از پایان دیدار تیم های بایرن مونیخ و رئال مادرید در رختکن آلیانتس آرنا با یکدیگر به زد و خورد پرداخته اند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کتک کاری ستارگان بایرن در رختکن


گزارش رسانه های آلمانی حاکی از این است که فرانک ریبری و آرین روبن پس از پایان دیدار تیم های بایرن مونیخ و رئال مادرید در رختکن "آلیانتس آرنا" با یکدیگر به زد و خورد پرداخته اند.
بایرن

بدون شک آرین روبن سخت ترین ماه های حضورش در بایرن مونیخ را سپری می کند و باید منتظر انتقال او به یکی از تیمهای معتبر اروپایی در پایان این فصل بود.

این هافبک هلندی پس از یک دوره مصدومیت دو ماهه در ماه های نوامبر و دسامبر تلاش کرد پس از تعطیلات فوتبال آلمان با آمادگی مضاعف به بازیها بازگردد و بتواند در کسب قهرمانی این فصل بوندس لیگا به تیم کمک کند.

ولی حاشیه هایی که سبب شده نام باشگاه اصطلاحا به اف سی هالیوود در رسانه های اروپایی تغییر کند ، این بار هم مانع از حضور 90 دقیقه ای او در زمین می شدو در اکثر بازیهای ژانویه از روی نیمکت بازیها را تماشا کرد

ماجرا از آنجا آغاز می شود که "روبن" در وقت های اضافه نیمه اول دیدار با رئال مادرید از "ریبری" می خواهد که اجازه دهد "تونی کروس" ضربه کاشته را بزند. پس از آن دو بازیکن در رختکن با یکدیگر درگیر می شوند و ریبری مشتی را پای چشم روبن می زند که باعث کبودی صورت این ملی پوش هلندی می شود.

بر پایه گزارش بیلد، درگیری این دو بازیکن کار را به جایی می رساند که پای مقامات باشگاه از جمله "کارل هانس رومنیگه" و "اولی هوینس" را وسط می کشد و گزارش شده که ریبری در این میان بیشتر مورد نکوهش واقع شده و حتی جریمه هم شده است.

باشگاه بایرن مونیخ چنین گزارشی را تکذیب نکرده و به طور تلویحی هم آن را تایید کرده است. سخنگوی باشگاه بایرن، مارکوس هورویک، در این خصوص اظهار داشت: هر اتفاقی که در رختکن روی می دهد باید همانجا هم بماند. ما بیش از این حرفی برای گفتن نداریم.

درگیری این دو بازیکن کار را به جایی می رساند که پای مقامات باشگاه از جمله "کارل هانس رومنیگه" و "اولی هوینس" را وسط می کشد و گزارش شده که ریبری در این میان بیشتر مورد نکوهش واقع شده و حتی جریمه هم شده است

بیلد همچنین گزارش داده که ریبری به خاطر رفتارش از روبن عذرخواهی کرده و جریمه ای که باشگاه برای وی در نظر گرفته را هم پذیرفته است.

تیم بایرن مونیخ که در دیدار رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه 2 بر یک از سد رئال گذشت چهارشنبه شب در سانتیاگوبرنابئو دیدار برگشت را برگزار خواهد کرد.

بخش ورزشی تبیان

منبع : مهر