تبیان، دستیار زندگی
كارشناس امور مساجد اداره‌كل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از عضویت 400 مسجد در پایگاه اطلاع‌رسانی ملی مساجد در سطح استان خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

400 مسجد خراسان رضوی در پایگاه اطلاع‌رسانی ملی مساجد عضو می‌شوند

پورتال ملی مساجد

كارشناس امور مساجد اداره‌كل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از عضویت 400 مسجد در پایگاه اطلاع‌رسانی ملی مساجد در سطح استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی، حجت‌‌الاسلام حسینعلی رحمتی، كارشناس امور مساجد اداره‌كل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در این مورد گفت: در راستای تجهیز مساجد به فن‌آوری‌های نوین اطلاع‌رسانی، بستر مناسب‌سازی برای 400 مسجد استان در حوزه اینترنت فراهم شده است.

وی ادامه داد: 400 مسئول كاربر رایانه فرم مشخصات فردی و مسجد را تكمیل كرده و آماده فراگیری دوره آموزشی پایگاه اطلاع‌رسانی ملی مساجد می‌شوند.

كارشناس امور مساجد اداره‌كل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی افزود: جلسه‌ای آموزشی به صورت عملی با حضور مؤسسه تبیان با مسئولان كاربر رایانه مسجد گذاشته خواهد شد تا در زمینه این پایگاه اطلاع‌رسانی توضیحات و آموزش‌های لازم را دریافت كنند.

حجت‌الاسلام رحمتی با اشاره به اهداف عضویت در این پایگاه اطلاع‌رسانی بیان كرد: تولید محتوای سالم فرهنگی توسط نیروهای مستقر در مساجد، انعكاس سریع‌تر درخواست‌ها و تقاضاهای مساجد در مورد حمایت‌های فرهنگی مسئولان به شكل مستقیم از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی مسجد، خبررسانی، اطلاع‌رسانی و شناساندن برنامه‌های مساجد به آحاد مردم و معرفی دستاوردها و فعالیت‌های مسجد از دیگر اهداف عضویت در این پایگاه است.

وی ادامه داد: امكان برقراری ارتباط میان مراكز هدف با سازمان‌های ذیربط در راستای شناساندن توانمندی‌‌های آنان به مسئولان فرهنگی، افزایش روحیه نشاط به جهت استمرار و تقویت برنامه‌های فرهنگی و ایجاد همدلی و هم‌افزایی در راستای برگزاری با‌شكوه‌تر مراسم دینی، از دیگر اهداف عضویت مسئولان مساجد در پایگاه اطلاع‌رسانی است.

كارشناس امور مساجد اداره‌كل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی اظهار كرد: این پایگاه اطلاع‌رسانی زمینه‌ای را فراهم می‌كند تا مساجد كلیه خدمات فرهنگی، قرآنی، دینی، اجتماعی و تفریحی خود را اطلاع‌رسانی كرده و درخواست‌های خود را به گوش مسئولان برسانند.

تنظیم: هومن بهلولی