تبیان، دستیار زندگی
امکان چت با چندین نفر به صورت همزمان Invite در این بخش توضیح داده می شود که چگونه در عین واحد با چندین نفر چت کرد . شما می توانید با دعوت کردن دوستان خود به یک اتاق چت، با چندین نفر از آنها در عین واحد چت کنید. به این صورت ک...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آموزش نرم افزار یاهو مسنجر


امکان چت با چندین نفر به صورت همزمان Invite


در این بخش توضیح داده می شود که چگونه در عین واحد با چندین نفر چت کرد .
شما می توانید با دعوت کردن دوستان خود به یک اتاق چت، با چندین نفر از آنها در عین واحد چت کنید. به این صورت که در همان صفحه Message با کلیک کردن بر روی گزینه Invite می توانید دوست خود را به یک اتاق چت دعوت کنید که در صورت قبول کردن دعوت شما  دوست شما به اتاق چت وارد می شود.

این اتاق به صورت زیر می باشد.

در صورت نیاز نیز می توان دو ستان دیگر خود را تا40 نفر در این اتاق دعوت کرد .

از نفر دوم به بعد دوستان دیگر را از طریق منویFriend و گزینه Invite to chat roomدعوت کنید.

فقط کافی است در صفحه باز شده از قسمت سمت چپ،ID مورد نظر را که در لیست دوستان خود دارید و Online است را کلیک کرده و گزینه Add را فشار دهید تا ID او در  قسمت سمت راست ظاهر شود البته در صورت مایل بودن به دعوت ID های دیگر که در لیست شما نمی باشند می توانید گز ینه Invite othersرا فشار دهید ودر آنجاID آنها را بنویسید و  Okکنید.

پس از اضافه کردنID های مورد نظر می توانید گزینهInviteرا کلیک کنید.اکنون دوستان شما در صورت قبول دعوت شما می توانند در اتاق شما حضور یابند . استفاده از صوت نیز در این قسمت برای همه مجاز است.

در این قسمت عددی که در کنار نشان گر صدا نشان داده می شود، تعداد افرادی را که هم اکنون صدای شما را می شنوند معین می کند .اگر مربع دور این عدد سبز شود نشان دهنده این است که تمام افرادی که در اتاق چت هستند در صورت انتخاب گزینه صدا ، صدای شما را می شنوند.

در پنجره چت در قسمت سمت راست لیست افرادی که در اتاق هستند را می بینید که دارای اشکال مختلفی است که همان طور که در عکس بالا نشان داده شده است تعدای دارایWebcamو تعدادی فقط دارای صدا هستند. البته افرادی هم می باشند که فاقد هر دو هستند.

و اما توضیح در مورد گزینه(i )

این قسمت در حقیقت دارای چندین کلمه کلیدی است که با کلیک کردن بر روی هر کدام از آنها پیامی جامع بر روی صفحه چت نمایان می شود که به صورت انگلیسی است و دارای معانی خاصی می باشد . با فشردن دکمهIMمی توان این پیام ها را به شخص خاصی نسبت داد .

به این صورت که با کلیک بر رویIDمورد نظر و فشردن کلید IM این پیام در صفحه چت برای او ارسال می شود یعنی به او اشاره می کند. که البته دارای کاربرد زیادی نیست.