تبیان، دستیار زندگی
با گسترش استفاده از فناوری اطلاعات در عصر جدید، استفاده از آنتی ویروس‌ها و ضدبدافزارها یکی از عناصر جدایی‏ناپذیر این عرصه محسوب می‌شود. اما سوال مهم اینجاست که در میان علائم تجاری مختلف کدام آنتی ویروس را انتخاب کنیم؟
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کدام آنتی ویروس خوب است؟


با گسترش استفاده از فناوری اطلاعات در عصر جدید، استفاده از آنتی ویروس‌ها و ضدبدافزارها یکی از عناصر جدایی‏ناپذیر این عرصه محسوب می‌شود. اما سوال مهم اینجاست که در میان علائم تجاری مختلف کدام آنتی ویروس را انتخاب کنیم؟


آنتی ویروس

براساس اطلاعات منتشر شده از سوی آزمایشگاه‌های کشف حملات سایبری، بیش از 50 درصد از رایانه‌های جهان آلوده به ویروس هستند و 20 درصد از کامپیوترهایی که آنتی ویروس نیز بر روی آنها نصب شده است در میان این 50 درصد هستند و روزانه به تعداد رایانه‌های آلوده افزوده می‌شود.

در حال حاضر بیشتر کاربران به وجود یک آنتی ویروس خوب بر روی سیستم خود واقف هستند و نیاز روزانه کاربران به اینترنت و کامپیوتر و بالا رفتن سطح آگاهی کاربران از خطرات ناشی از ویروسها، تروجانها، اسپمها، فیشینگها و دیگر تهدیدها، کاربران را بر آن داشته تا کامپیوتر خود را به آنتی ویروس مناسب تجهیز کنند تا از خطرات احتمالی سایبری در امان باشند. اما می‌توان گفت که اكثر کاربران در انتخاب یک ابزار امنیتی مناسب آگاهی کافی نداشته و در نوع انتخاب خود تردید دارند.

به گفته کارشناسان فناوری اطلاعات تمامی آنتی ویروس‌های موجود در بازار از سطح کاربری مناسبی برخوردارند و تنها تفاوت، در نحوه عملکرد آنها در از بین بردن بدافزارها و ویروس‌هاست. بطور کلی هر آنتی ویروس باید طوری طراحی شده باشد تا نیازمندی‏های ما را برآورد و باید دارای ویژگی‌های منحصر به فرد باشد.

سبک و سریع

تحقیقات نشان داده است که اصلی‏ترین مشکل کاربران در استفاده از آنتی ویروس‏ها‏، پایین بردن کارایی سیستم و کند شدن سیستم است، پس باید آنتی ویروسی را انتخاب کنیم که علاوه بر مصرف پایین میزان حافظه کامپیوتر (RAM) و پردازنده سیستم (CPU)، بسیار سریع فایل‌های در حال اجرا را واکاوی كرده و از سلامت آنها اطمینان پیدا کند.

قدرتمند و هوشمند

علاوه بر سرعت بالا در واکاوی سریع فایلها، یک آنتی ویروس خوب باید بتواند در تشخیص خود، هوشمندانه عمل کند و با مشاهده فایل‏های مخرب، جلوی آسیب‏پذیری سیستم عامل را بگیرد.

پشتیبانی کاربران

شرکت سازنده آنتی ویروس باید بتواند کاربران خود را به خوبی پشتیبانی کند و از همه مهم‏تر رفع سریع مشکلات و ارائه راه حل برای شناسایی و از بین بردن ویروس‏های جدید، یکی دیگر از شرایط مهم یک آنتی ویروس خوب است.

نمایندگی رسمی و بدون واسطه در ایران

آنتی ویروسی را انتخاب کنید که در ایران بتوانید آن را به راحتی خریداری کنید و پس از خریداری شرکتی در ایران و مراکز استانها وجود داشته باشد تا پاسخگوی سوالات کاربران و نیازهای آنها باشد.

شما كاربر عزیز تبیان می‏توانید برای دریافت آنتی ویروس مورد نیاز خود، به بخش دانلود مراجعه كنید.


باشگاه کاربران تبیان – ارسالی از: hasantaleb