تبیان، دستیار زندگی
مسئول كانون فرهنگی تبلیغی افلاك ساری از راه‌اندازی دبیرخانه دائم جشنواره وبلاگ‌نویسی رویش در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه فضای مجازی خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دبیرخانه دائمی جشنواره وبلاگ‌نویسی رویش راه‌اندازی شد

جشنواره وبلاگ‌نویسی رویش

مسئول كانون فرهنگی تبلیغی افلاك ساری از راه‌اندازی دبیرخانه دائم جشنواره وبلاگ‌نویسی رویش در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه فضای مجازی خبر داد.

سیدحسین مهدوی‌فر، مسئول كانون فرهنگی تبلیغی افلاك ساری، در گفت‌وگو با خبرنگاران، از راه‌اندازی دبیرخانه دائم جشنواره وبلاگ‌نویسی رویش خبر داد و گفت: كانون فرهنگی تبلیغی ساری كه برگزاركننده این جشنواره وبلاگ‌نویسی است بعد از صدور حكم مقام معظم رهبری مبنی بر تأسیس شورای عالی فضای مجازی و تأكید ایشان بر حساسیت این موضوع اقدام به راه‌اندازی دبیرخانه دائم جشنواره وبلاگ‌نویسی رویش كرده است.

مهدوی‌فر با اشاره به این كه جشنواره وبلاگ‌نویسی رویش به منظور شناسایی وبلاگ‌نویسان برتر در حوزه دین و فرهنگ راه‌اندازی شده و برگزار می‌شود، ادامه داد: تشكیل دبیرخانه دائم این جشنواره به منظور فعالیت جدی‌تر در سطح ملی و تشكیل جبهه سایبری و تولید محتوا در حوزه فرهنگ و معارف دینی صورت گرفته است.

وی همچنین با اشاره به سایر فعالیت‌های كانون فرهنگی تبلیغی ساری و جشنواره وبلاگ‌نویسی رویش در سال جاری گفت: این جشنواره با موضوع آزاد در حوزه مذهبی و قرآنی در فاز اول در سطح شهرستان ساری، در فاز دوم در سطح استان مازندران و در فاز سوم و در نیمه دوم سال جاری در سطح ملی برگزار خواهد شد.

مسئول كانون فرهنگی تبلیغی افلاك ساری با اعلام این‌كه تاكنون و در فاز اول بیش از 50 وبلاگ در جشنواره رویش شركت كرده‌اند، افزود: همزمان با فاز اول این جشنواره كانون فرهنگی تبلیغی ساری اقدام به برگزاری یك دوره آموزش وبلاگ‌نویسی پنج روزه برای تشكل‌های مذهبی ساری كرد كه در این دوره بیش از 70 نفر شركت كردند.

وی با اعلام این كه مهلت شركت در فاز اول این جشنواره وبلاگ‌نویسی تا 30 اردیبهشت‌ماه تمدید شده است، گفت: با همكاری اداره تبلیغات ساری نفرات برتر در قالب یك تیم سایبری گرد خواهند آمد و در زمینه‌های مذهبی به فعالیت در فضای مجازی خواهند پرداخت.

تنظیم: هومن بهلولی