تبیان، دستیار زندگی
نیکتا زیبایی، دختر یازده ساله ی اهل شیروان در استان خراسان شمالی نشان افتخار و جایزه ی مسابقه ی نقاشی تورن و ۱۶ کودک و نوجوان ایرانی دیگر نیز دیپلم افتخار این مسابقه را کسب کردند
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

موفقیت دختر یازده ساله شیروانی در مسابقه نقاشی
موفقیت دختر یازده ساله شیروانی در مسابقه نقاشی تورن لهستان

نیکتا زیبایی، دختر یازده ساله ی اهل شیروان در استان خراسان شمالی نشان افتخار و جایزه ی مسابقه ی نقاشی تورن و 16 کودک و نوجوان ایرانی دیگر نیز دیپلم افتخار این مسابقه را کسب کردند.

در فراخوان این مسابقه که مهلت شرکت در آن اسفند ماه 1389 مشخص شده بود، از علاقه مندان خواسته شد تا به توصیف طبیعت زیبا و غنی، زندگی روزمره، خانواده و هرچه که در ارتباط با حفظ محیط زیست ارزش بیان داشته باشد، بپردازند.

در مسابقه نقاشی “همیشه سبز، همیشه آبی”‌ دویست عضو کانون شرکت کرده بودند. این درحالی است که به طور کلی 22940 اثر از 51 کشور جهان با یک دیگر رقابت کردند.

الناز آقا شریف، مهدیسا عمادی و صهبا سالاری ازمرکزآفرینش‌های فرهنگی، هنری کانون تهران و مبینا موسوی زاهد از اصفهان همگی پنج ساله، امیر ارسلان شهبازی از مرکزآفرینش‌ها، امین باباشاهی ازاصفهان، نازنین زهرا نظری از کرمانشاه شش ساله و محمد یزدان یقینی ازمرکز آفرینش‌ها و کوثر کلهری از کرمانشاه هفت ساله، بهاره پهلوان از گزبرخوار اصفهان و محمد رضا ناصری‌ زا ازمرکز آفرینش‌ها هر دو هشت ساله، کبری هنری نه ساله، فاطمه جهاندار از باغبهادران اصفهان یازده ساله، نرگس آقایی از سنقر کرمانشاه دوازده ساله، سهراب رحمانیان از گزبرخواراصفهان سیزده ساله و سنبل صالحی از سنندج کردستان چهارده ساله،از جمله هنرمندانی بودند که موفق به دریافت دیپلم افتخار شانزدهمین مسابقه ی بین‌المللی نقاشی تورن لهستان در سال 2011 شدند.

بخش کودک و نوجوان تبیان


منبع:هدهد

مطالب مرتبط:

موفقیت کودکان ونوجوانان ایرانی در مسابقه نقاشی رومانی

موفقیت کودکان و نوجوانان ایرانی

قبل از 18 سالگی گواهینامه بگیرید!

سفر به سرزمین لک لک ها

دور ریختنی های هنری

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.