تبیان، دستیار زندگی
کریم) چهارمین روز نمایشگاه قرآن امسال با کمی ناهماهنگی کار خودش روآغاز کرد ، این موضوع برمی گرده به اعلام ساعت شروع نمایشگاه از طرف ستاد برگزاری که به غرفه دارها گفته شده بود روز جمعه نمایشگاه به دلیل برگزاری نماز جمع...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شلوغی و ازدحام جمعیت (گزارش چهارمین روز نمایشگاه قرآن کریم)


چهارمین روز نمایشگاه قرآن امسال با کمی ناهماهنگی کار خودش روآغاز کرد ، این موضوع برمی گرده به اعلام ساعت شروع نمایشگاه از طرف ستاد برگزاری که به غرفه دارها گفته شده بود روز جمعه نمایشگاه به دلیل برگزاری نماز جمعه ساعت 14 یا همون 2 خودمون باز میشه ولی حدود ساعت یک بعد ازظهر خیل عظیم بازدید کننده ها که بیشترشون از نماز جمعه برمی گشتن مستقیم اومده بودن نمایشگاه . بگذریم خلاصه اولین جمعه بود و کم تجربه گی ستاد برگزاری! البته بگم حسن هایی هم داشت که پرشوری و نشاط مردم بازدیدکننده یکی از اون حسن ها بود.

از انجمنها براتون بگم که چه روزی بود ، ظاهرا اعضای انجمنهای مختلف تو محیط مجازی با هم قرار گذاشته بودن که ما راغافل گیر کنند و چه خوب این کار رو انجام دادند. تعدادشون زیاد بود فقط مشکل جا داشیتیم که اون هم به شکر خدا حل شد . دور هم چند ساعتی باهم بودند ، گفتگو ، تبادل نظر و بعد از اون هم چند تا عکس یادگاری. امیدواریم که روز خوبی براشون بوده باشه برای ما که کنار اونها روز خوبی بود.

از شور و حال و ازدحام جمعیت که بیشترشون خانواده ها بودن براتون بگم که چه قدر از قسمت عضویت سایت استقبال می کردند و حتی زمان زیادی رو جلو غرفه تو صف ثبت عضویت صرف می کردند ، واقعاً از هموشون ممنونیم.

راستی بک گراند امسال غرفه تبیان رو دیدید خیلی جذابه و همین جذابیت باعث شده تا اکثر خانواده ها با اون ارتباط خوبی برقرار کنند و عکس یادگاری بچه هاشون رو جلوی غرفه ما می گیرند و ما از این بابت بسیار مفتخریم.

از بالا به کل نمایشگاه که نگاه می کردی کاملاً فرقش با روزهای قبل مشهود بود واقعاً جمعیت زیادی برای دیدن نمایشگاه اومده بودند.

از بخش فروش CD غافل نشیم که روز پرفروشی رو پشت سر گذاشت . روز جمعه بود و بچه ها فارغ از مدرسه به همراه پدر و مادرشون اومده بودند نمایشگاه و به همین خاطر بیشتر غرفه دارها از این بابت خوشحال بودند دلیلشو رو خودتون بهتر می دونیند!!!

بعد از افطار جمعیت یشتر هم شد طوری که واقعاً جا برای مردم تنگ تر و راه رفتن دشوارتر می شد جالبه بدونیند که تا ساعت 11 شب هم همینطور بود و مردم مشغول بازدید بودند و ما نیز از این بابت بسیار خوشحال.

سرتون رو در نیارم منتظرتون می مونیم در چهاردهمین نمایشگاه قرآن کریم ، مصلی تهران ، طبقه همکف ، سالن نشر الکترونیک ، غرفه خودتون تبیان.

روابط عمومی موسسه تبیان