تبیان، دستیار زندگی
دبیرخانه هفتمین همایش روابط عمومی الکترونیک بیستم مهرماه را به عنوان آخرین مهلت ارسال مقاله برای شرکت در این همایش اعلام کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بیستم مهر؛ پایان مهلت شرکت در همایش روابط عمومی الکترونیک

هفتمین همایش روابط عمومی الکترونیک

دبیرخانه هفتمین همایش روابط عمومی الکترونیک بیستم مهرماه را به عنوان آخرین مهلت ارسال مقاله برای شرکت در این همایش اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی، بنا بر اعلام دبیرخانه هفتمین همایش روابط عمومی الکترونیک، مهلت ارسال مقاله برای شرکت در این همایش تا بیستم فروردین ماه سال جاری اعلام شده است وعلاقه‌مندان می‌توانند تا این زمان مقالات خود را برای شرکت در این همایش به نشانیinfo@eprcenter.ir ارسال کنند.

هفتیمن همایش روابط عمومی الکترونیک از سوی انجمن روابط عمومی ایران 25 اردیبهشت ماه سال جاری و همزمان با روز جهانی ارتباطات در هتل المپیک تهران و با حضور بیش از 500 نفر از اساتید، کارشناسان و مدیران روابط‌عمومی وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها و مؤسسات دولتی و خصوصی برگزار خواهد شد.

محمد سلطانی‌فر به عنوان رئیس کمیته علمی، سعیدرضا عاملی، شهیندخت خوارزمی، یونس شکرخواه، داود زارعیان، علی اصغر محکی و حمید ضیایی‌پرور به عنوان اعضای کمیته علمی هفتمین همایش روابط‌عمومی الکترونیک به شمار می‌روند.

همچنین استادان برجسته‌ای چون یحیی کمالی‌پور، کاظم معتمدنژاد و میرسعید قاضی نیز از مشاوران و حاضران دراین همایش خواهند بود.

بر اساس برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده در هفتمین همایش روابط‌ عمومی الکترونیک، استاد پیشگام روابط‌عمومی الکترونیک در کشور نیز معرفی خواهد شد.

تنظیم: هومن بهلولی