تبیان، دستیار زندگی
انتخاب بازرسان اصلی و علی‌البدل انجمن روابط‌عمومی ایران با تشکیل مجمع عمومی انجمن روابط‌عمومی ایران و برگزاری انتخاباتی که با حضور نماینده وزارت کشور انجام شد این انجمن، بازرسان اصلی و علی‌البدل خود را شناخت.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

انتخاب بازرسان اصلی و علی‌البدل انجمن روابط‌عمومی ایران

جلسه مجمع عمومی عادی انجمن روابط عمومی ایران

انتخاب بازرسان اصلی و علی‌البدل انجمن روابط‌عمومی ایران با تشکیل مجمع عمومی انجمن روابط‌عمومی ایران و برگزاری انتخاباتی که با حضور نماینده وزارت کشور انجام شد این انجمن، بازرسان اصلی و علی‌البدل خود را شناخت.

بر اساس گزارش دبیرخانه انجمن روابط‌عمومی ایران، در جلسه مجمع عمومی عادی انجمن که روز چهارشنبه 17 اسفند 90 در سالن آمفی تئاتر شركت لیزینگ پاسارگاد برگزار شد، جواد قاسمی رئیس انجمن به ارائه گزارش عملکرد یکساله پرداخت و گفت: تمامی تلاش هیئت‌مدیره انجمن این بوده که مأموریت‌های و مسؤولیت‌هایی را که اعضاء تفویض کرده‌اند را به خوبی انجام دهد.

وی یاد و خاطر درگذشتگان انجمن از جمله مرحوم ملازم، مرحوم پارسا، مرحوم جبل عاملی و مرحوم تحریری را گرامی داشت. ابوالقاسم حکیمیان عضو هیئت مدیره و خزانه‌دار انجمن نیز با تبریک فرا رسیدن سال نو به ارائه گزارش مالی انجمن پرداخت.

وی از مساعدت‌های خسرو رفیعی مدیر روابط‌عمومی بانک پاسارگاد و ناصر رزاق‌منش مدیر روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در برگزاری شایسته جلسات ماهانه انجمن تشکر کرد. سپس، ناهید حسینی بازرس دوره قبل به ارائه گزارش‌های خود پرداخت و از تأئید صورت‌های مالی خبر داد.

این گزارش‌ها به تصویب و تأیید حاضران رسید. پس از آن و بر اساس آرای اعضاء، ناهید حسینی به عنوان بازرس اصلی انتخاب شد.همچنین به دلیل تعداد مساوی آرای سعید شهبازی کارشناس روابط‌عمومی بانک شهر و امیر انصار مدیر روابط‌عمومی الکترونیک رسانه ملی ، انتخاب بازرس علی‌البدل به قرعه‌کشی میان این دونفر کشیده شد که در نهایت سعید شهبازی به عنوان بازرس علی‌البدل انجمن، انتخاب شد. وی در سال گذشته نیز عضو بازرس علی‌البدل انجمن بود.

در این انتخابات 9 نفر برای کسب کرسی بازرسی انجمن اعلام آمادگی کرده بودند.

پس از برگزاری انتخابات، امیر عباس تقی‌پور دبیر انجمن روابط‌عمومی ایران با تشکر از اعضای هیئت رئیسه و نماینده وزارت کشور، حضور 9 کاندیدا برای کسب کرسی بازرسی انجمن را حائز اهمیت دانست و اظهار امیدواری کرد تمامی کاندیداها و سایر اعضا با حضور فعال‌تر در کمیته‌های انجمن، زمینه ارتقای بیش از پیش آن را فراهم کنند.

تنظیم: هومن بهلولی