تبیان، دستیار زندگی
ریم آهنگ استقبال مردم از چهاردهمین نمایشگاه قرآن کریم در حال افزایش است بطوریکه امروز با حضور تعداد زیادی از دانش آموزان عزیز به خصوص مدارس دخترانه کشور ، نمایشگاه رنگ تازه ای به خود گرفت. بسیاری از این دانش آمو...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گزارش روز سوم نمایشگاه قران کریم


آهنگ استقبال مردم از چهاردهمین نمایشگاه قرآن کریم در حال افزایش است بطوریکه امروز با حضور تعداد زیادی از دانش آموزان عزیز به خصوص مدارس دخترانه کشور ، نمایشگاه رنگ تازه ای به خود گرفت.

بسیاری از این دانش آموزان با بازدید از از غرفه تبیان و آشنایی با قسمتهای مختلف و متنوع آن علاقه خود را برای عضویت در سایت ما ابراز می کردند و با تکمیل فرمهای عضویت در کنار سایر بازید کنندگان متقاضی ، به شلوغی و ازدحام در قسمت عضو گیری غرفه می افزودند و این امر باعث خوشحالی ما بود.

شلوغی و توقف بازیدید کنندگاه در قسمت فروش غرفه ، استقبال بیشتر از CD های تولیدی بخش مالتی مدیا را نوید می داد . بارها دیده شد که خریداران با در دست داشتن بروشور CDهای جدید که از قبل به دستشان رسیده بود آدرس غرفه ما را از سایرین می پرسیدند.

در این روز تعدادی از اعضای عزیز انجمنها نیز میهمان غرفه تبیان بودند و در کناز ما صمیمانه به استقبال از بازدیدکنندگان پرداخته و ما را یاری نمودند.

حضور تنی چند از نمایندگان سابق مجلس شورای اسلامی در نمایشگاه باعث ایجاد تراکم جمعیت در بخش هایی از نمایشگاه شده بود و خبرنگاران مستقر در داخل نمایشگاه مشغول گرفتن گزارش از این عزیزان بودند البته بدلیل همین ازدحام نتوانستیم از این قسمت گزارشی تهیه کنیم و از این بابت از شما عزیزان پوزش می طلبیم و انشاالله در روزهای آینده حتماًٌ از حاشیه های اینچنینی برای شما عزیزان گزارشهای بیشتری تهیه خواهیم کرد.

از دیگر نکات قابل ذکر قطع شدن برق قسمتی از سالن نمایشگاه بود ، که طولانی بودن این مدت باعث کاهش بازدید از غرفه در این زمان شد که با پیگیری مسولان غرفه و با تلاش تکنسینهای فنی مستقر در سالن نمایشگاه این مشکل حل شد.

با آرزوی دیدار شما در چهاردهمین نمایشگاه قرآن کریم ، مصلی تهران ، طبقه همکف ، سالن نشر الکترونیک ، غرفه تبیان.

روابط عمومی موسسه تبیان