تبیان، دستیار زندگی
رییس مركز فرماندهی و كنترل ترافیك پلیس راهور ناجا از مسدودشدن 10 محور مواصلاتی كشور به دلیل كولاك شدید خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بسته شدن امروز راه ها به دلیل كولاك شدید


رییس مركز فرماندهی و كنترل ترافیك پلیس راهور ناجا از مسدودشدن 10 محور مواصلاتی كشور به دلیل كولاك شدید خبر داد.

کولاک

سرهنگ رضا سلبی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره آخرین وضعیت راه‌های كشور با بیان اینكه برف و كولاك 10 محور مواصلاتی كشور را مسدود كرد گفت: در آذربایجان‌شرقی محور مراغه به هشترود، میانه به هشترود، میانه به فیروزآباد و سرچم به اردبیل به علت كولاك شدید تا اطلاع ثانوی مسدود شده است.

وی با بیان اینكه محور اسالم به خلخال در استان اردبیل نیز به علت كولاك و برف شدید تا اطلاع ثانوی مسدود است گفت : محور خدابنده - ابهر، خدابنده - همدان در استان زنجان نیز تا اطلاع ثانوی به علت كولاك شدید مسدود است.

رییس مركز فرماندهی و كنترل ترافیك پلیس راهور ناجا با بیان اینكه برف و كولاك شدید محور تكاب به ایرانخواه در استان آذربایجان‌غربی را نیز مسدود كرد گفت: محور سقز به دیواندره و سنندج به همدان در استان كردستان نیز به علت كولاك شدید مسدود است.

محور سقز به دیواندره و سنندج به همدان در استان كردستان نیز به علت كولاك شدید مسدود است

سلبی با بیان اینكه در اكثر محورهای كردستان و ارتفاعات استان اردبیل بارش برف گزارش شده است گفت: اكثر محورهای استان كرمان نیز به علت طوفان شدید دچار دید ناكافی شده ‌است.

به گفته وی محور انار - یزد در استان كرمان نیزكه به علت طوفان شدید و دید ناكافی مسدود شده بود روز گذشته با تلاش عوامل راهداری و ماموران پلیس‌راه بازگشایی شد.

بخش اجتماعی تبیان


منبع :ایسنا