تبیان، دستیار زندگی
دهمین گرهمایی مدیران روابط عمومی رسانه ملی با شعار روابط عمومی کارآمد، روابط عمومی اثر گذار برگزارشد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دهمین گردهمایی مدیران رسانه ملی برگزارشد

دهمین گردهمایی مدیران رسانه ملی

دهمین گرهمایی مدیران روابط عمومی رسانه ملی با شعار روابط عمومی کارآمد، روابط عمومی اثر گذار برگزارشد.

در این همایش که با همکاری معاونت آموزش و پژوهش سازمان صداوسیما برگزار شد مدیرکل روابط عمومی سازمان صداوسیما با اشاره به توفیق‌های اخیر رسانه‌ملی در تولید پیام‌های هوشمند واثرگذار و خلق و پوشش حماسه های تاریخی در مقاطعی چون دهه فجر، نقش روابط عمومی را نقشی موثر و کارآمد دانست.

وی با بیان اینكه جایگاه واقعی روابط عمومی در رسانه‌ملی تبیین نشده و روابط‌عمومی‌ها در حوزه کارهای غیرمتناسب درگیر شده‌اند خاطر نشان كرد: عنایت ریاست محترم سازمان به روابط عمومی، فرصتی مناسب برای توسعه ساختار و فعالیتهای روابط عمومی است.

سهرابی همچنین از انتشار ویژه نامه مناطق پنج گانه جهت پوشش هر چه بهتر اخبار واطلاعات خبر داد.

عاطفی مدیرکل امور مجلس سازمان نیز با اشاره به دوران تصدی پست مدیرکل روابط عمومی، خواستار توجه هرچه بیشتر واحدهای روابط عمومی نسبت به وظایف ذاتی و پرهیز از امور غیر مرتبط شد.

وی بر لزوم برنامه‌ریزی هرچه بیشتر جهت نیل به رشد و توسعه در حوزه روابط عمومی تاکید کرد.

همچنین در این همایش از نه نفر از مدیران پیشین روابط عمومی در مراکز خوزستان، گلستان، مازندران، سیستان و بلوچستان، شبکه خبر، رادیو معارف، رادیو اقتصاد ، معاونت توسعه‌و‌فناوری و دانشکده صداوسیما قدردانی شد.

گردهمایی مدیران روابط عمومی در پایان با صدور بیانیه‌ای در 11 بند به كارخود پایان داد.

بهره‌گیری از روش های پیشرفته و روزآمد الكترونیك در عرصه روابط عمومی، ارتقاء ساختاری اداره‌كل روابط عمومی و تلاش برای گسترش فعالیت های فرهنگی وخدماتی كاركنان وخانواده های آنان از محورهایی بود كه در این بیانیه بر آن تاكید شده بود.

"دهمین گرهمایی مدیران روابط عمومی رسانه ملی" با هدف هم‌افزایی فعالیت‌های واحد‌های روابط عمومی صدا‌و‌سیما از 3 اسفند به مدت 3 روز در مشهد مقدس برگزار شد.

تنظیم: هومن بهلولی