تبیان، دستیار زندگی
رادیو پیام امسال هم مانند سال 1390 در ایام نوروز رادیوی ویژه اطلاع رسانی خواهد بود ، و از نحوه خدمات دستگاه ها و سازمان های خدمات رسان به هموطنان گرامی اطلاع رسانی می كند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رادیو پیام ، رادیوی نوروز 91 "

رادیو پیام

رادیو پیام امسال هم مانند سال 1390 در ایام نوروز  رادیوی ویژه اطلاع رسانی خواهد بود ، و از نحوه خدمات دستگاه ها و سازمان های خدمات رسان به هموطنان گرامی اطلاع رسانی می كند.

به گزارش روابط عمومی رادیو پیام در ایام نوروز، وضعیت هوا و ترافیك جاده های سراسر كشور به اطلاع عموم رسانده می شود. همچنین مسافران نوروزی می توانند از طریق رادیو پیام از خدمات شركت فرودگاه های كشور، شركت قطارهای مسافربری و اتوبوسرانی با خبر شوند.

اماكن تاریخی، ‌ملی، گردشگری در نقاط مختلف كشور توسط كارشناسان سازمان میراث فرهنگی بیشتر معرفی خواهند شد و موزه های سراسر كشور نیز آمادة ارائه خدمات به مسافران نوروزی هستند . همچنین در ایام نوروز خدمات مركز مدیریت حوادث و فوریت های پزشكی، پایگاه های جاده ای، و اورژانس بین جاده ای ایستگاه های سلامتی، مدیریت راه های كشور آتش نشانی  و هلال احمر به اطلاع مردم خواهد رسید.

مردم با رادیو پیام می توانند از فعالیت ها و توصیه های بهداشتی ،‌امنیتی و انتظامی وزارت بهداشت، نیروی انتظامی و پلیس راهنمایی و رانندگی مطلع شوند، و از طریق این رسانه توصیه های سازمان محیط زیست كشور به منظور حفظ بهداشت محیط و جلوگیری از تخریب جنگل ها و مراتع به اطلاع هموطنان گرامی خواهد رسید.

كارشناسان بیمه، بانك، خدمات خودرویی، تسهیلات درنظرگرفته شده اطلاع رسانی خواهند كرد، و سازمان سینمایی كشور نیز نام فیلم های سینمایی را كه در سراسر كشور اكران می شود اعلام خواهند كرد.

رادیو پیام آمادگی دارد همه فضاهای دیدنی،‌ گردشگری ،‌و جاذبه های طبیعی موجود در سازمان ها و نهادهای مختلف را برای بازدید گردشگران نوروزی معرفی كند.

ستاد تسهیلات نوروزی و بسیج سلامت نوروزی، نظارت بر اقامت گاه ها ، هتل ها و رستوران های بین راهی را در دستور كار قرار داده كه كارشناسان این حوزه ها فعالیت ها و توصیه های آنان را به اطلاع شنوندگان می رساند.

همچنین زائران محترم حرم آستان قدس رضوی، آستان حضرت معصومه (س) و شاهچراغ می توانند از نحوه خدمت رسانی در اماكن زیارتی مطلع شوند.

تنظیم: هومن بهلولی