تبیان، دستیار زندگی
با تلاش موسسه فرهنگی اطلاع رسانی تبیان به عنوان دبیرخانه دائم کنسرسیوم محتوای ملی، اتصال فنی«انتشارات بوم سازه» با درگاه کنسرسیوم محتوای ملی برقرار شده و دائره المعارف «سیویلیکا» در اختیار کاربران قرار گرفت.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

«سیویلیکا» به کنسرسیوم پیوست

انتشارات بوم سازه

با تلاش موسسه فرهنگی اطلاع رسانی تبیان به عنوان دبیرخانه دائم کنسرسیوم محتوای ملی، اتصال فنی«انتشارات بوم سازه» با درگاه کنسرسیوم محتوای ملی برقرار شده و دائره المعارف «سیویلیکا» در اختیار کاربران قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، با تلاش دبیرخانه دائم کنسرسیوم ، اتصال فنی«انتشارات بوم سازه» با درگاه کنسرسیوم محتوای ملی برقرار شده و كاربران می‌توانند به محتوای مقالات کنفرانس‌های کشور از طریق درگاه كنسرسیوم محتوای ملی دسترسی داشته باشند.

سیویلیکا، یک دایره المعارف تخصصی برای کلیه رشته های علوم است که هدف از راه اندازی آن، ایجاد بستری مناسب جهت جلوگیری از پراكنده شدن نتایج تحقیق‌ها و مطالعات محققان و دانشمندان ایرانی است. همچنین ابزاری قدرتمند برای داوران مقالات كنفرانس‌های آتی، و نیز دانشجویان مقاطع تحصیلات تكمیلی كه در پی انجام پایان نامه خود هستند، خواهد بود.

سیویلیکا، فعالیت‌های خود را از 1384 آغازكرده است و در حال حاضر، مقالات کلیه رشته های علمی در چهار طبقه بندی اصلی «علوم فیزیکی و مهندسی»، «علوم سلامت»، «علوم زیستی» و «علوم اجتماعی» را ارایه می‌كند.

سیویلیکا، در کتابخانه ملی جمهوری اسلامی ایران به شماره ISSN 5540 - 1735 ثبت شده و یکی از سایت‌های زیر مجموعه شرکت توسعه فناوری ساختمان بوم سازه است.

با توجه به گسترش محدوده فعالیت‌های کنسرسیوم محتوای ملی، روند جذب عضو و افزایش محتوا که به صورت مستمر در دست اقدام است، تا کنون با بسیاری از صاحبان محتوا مذاکراتی برای عضویت در کنسرسیوم انجام شده است. در همین راستا پس از امضای تفاهم‌نامه با «انتشارات بوم سازه» هم اكنون اتصال فنی آن با درگاه کنسرسیوم برقرار شده و محتوای مقالات کنفرانس‌های کشور از طریق درگاه كنسرسیوم محتوای ملی قابل خریداری است.

تنظیم: هومنب بهلولی