تبیان، دستیار زندگی
سلام، سلام به بابا بزرگ خوبم، امیدوارم حالتون خوب باشه من نوجوان 13 ساله ای هستم اهل اصفهان كه برای شما نامه می نویسم امیدوارم نامه ام به دستتون برسه و اون را بخونید. من از بچگی به شما علاقه داشتم زمانی كه شما به اصفهان اومدید مادرم براتون نامه نوشت و ش
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برسد به دست آقا
برسد به دست آقا

سلام، سلام به بابا بزرگ خوبم، امیدوارم حالتون خوب باشه من نوجوان 13 ساله ای هستم اهل اصفهان كه برای شما نامه می نویسم امیدوارم نامه ام به دستتون برسه و اون را بخونید.

من از بچگی به شما علاقه داشتم زمانی كه شما به اصفهان اومدید مادرم براتون نامه نوشت و شما لطف كردید و ایشون را به جلسه خصوصی كه با خانواده شهدا داشتید دعوت كردید من هم همراهش اومدم قبل از اینكه شما تشریف بیارید مادرم بهم سفارش كرد كه وقتی شما اومدید بیام پیشتون و كنارتون بشینم.

كلی منتظر موندیم تا بالاخره تشریف آوردید. به محض ورودتون اومدم جلو، چند قدم كه اومدم اصلا نفهمیدم چی شد... میخكوب شدم... نمی فهمیدم باید چی كار كنم؟ ابهت شما باعث شد كه به خودم اجازه ندم جلوتر بیام. خواستم برگردم پیش مادرم، اما شما من را دیدید دست پرمهرتون را روی سرم كشیدید من را بوسیدید و كنار خودتون نشوندید.

ازتون خواستم كه سوره نباء را از حفظ براتون بخونم و شما هم اجازه دادید و بعد من را حسابی تشویق كردید و بهم جایزه دادید. ای كاش اون لحظات به یاد موندنی دوباره برام تكرار می شد. ای كاش می تونستم مثل اون روز كنارتون بشینم و دستتون را ببوسم. با این آرزوها صبح را شب می كنم. امیدوارم مرا به یاد آورده باشید و امیدوارم كه سایه شما بالای سر این مردم و مملكت باشه كه خدا می دونه اگر شما نباشید، چه بالایی به سر ما می آید. حتماً كشور می شه فلسطین، با این تفاوت كه كشور را مدعی های انقلاب به باد می دهند و تقدیم آمریكا یا اسرائیل می كنند.

از چی بگم؟ از كجا بگم؟ از هر جا كه شروع كنم مطمئنم به دردهایی كه در دل بزرگتون جمع شده اضافه می شه. اما چی كار كنم؟ به شما نگم به كی بگم كه دركم كنه؟ حرفهایی را كه مثل یك استخوان تیز و بزرگ توی گلوم مونده را به كی بزنم كه براش مهم باشه؟

آخه چرا اونهایی كه ادعا می كنند قبل از انقلاب و بعدش لحظه به لحظه با امام امت همراه بودند، افتخارشون اینه كه خدمتی به اسلام و انقلاب داشتند به اصل ولایت فقیه توهین می كنند؟ اون ها دیگه چرا لشكر مقابل حسینی ها شدند و روز عاشورای امام حسین(ع) به عزاداران حسینی تجاوز و تعدی می كنند؟ اونهایی كه این جریانات را رهبری می كنند مگر عقایدی كه اوایل انقلاب داشتند را زیر پا گذاشتند كه می گن جمهوری ایرانی؟

با شما و دولت آقای احمدی نژاد مشكل دارند، چرا دق و دلی هاشونو سر عكس امامی كه اسمش را یدك می كشند خالی می كنند؟ اگر مرد بودند تو سوراخ موش قایم نمی شدند و فقط از طریق وبلاگ نویسی با مردم رابطشون را حفظ كنند. طرفداراشون هم اگر شجاعت داشتند نمی رفتند جایی شعار بدهند كه خالی از عزاداران حسینی و یك نفر با غیرته، همشون ترسواند. جمله قشنگی در یك كتاب خوندم: «مپندار كه تنها عاشوراییان را بدان بلا آزموده اند، صحرای بلا به وسعت تاریخ است! »واقعاً درسته 1400 سال از عاشورای امام حسین(ع) از اون واقعه عظیم می گذره و تقریبا همه داشتیم اصل آن را فراموش می كردیم كه دوباره تكرار شد. عاشورای سال 61 هجری در سال 1388 هجری شمسی تكرار شد.

از همه آنهایی كه این اقدامات ناپسند را انجام دادند ممنونم! چون همه را از خواب غفلت بیدار كردند، چون شخصیت های رذل و پستی را كه پشت ظاهر موجه شان قایم شده بودند به همه نشان دادند.

ازشون ممنونم كه دوباره كاری كردند كه داد مردم ایران بالا بره تا یه وقت باراك اوباما، هیلاری كیلینتون، گردون براون،

نیكلا سار كوزی، بنیامین نتانیاهو، یا هر كدام از آن مترسك های پوك مغز كه در همه جای دنیا تبدیل به عروسك و كاریكاتور شده اند فكر نكنند ایرانی ها مرده اند یا زیر بار حرفهای اونا رفتند و ولایت فقیه را تنها گذاشتند.

ما در عاشورای سال 61 هجری نبودیم كه امام حسین(ع) را یاری كنیم ولی به خدا قسم الان همه زنده ایم و همه تا آخرین قطره خون، رزمنده سلاله پاكش هستیم، همه ما ایرانیها، پیر و جوون، هر كجای دنیا باشیم فقط منتظر فرمان جهاد شماییم تا دخل همه دشمن های ایران و اسلام را بیاوریم.

گرگ ها خوب بدانند:

گر، كه در ملك تفنگ پدری هست هنوز

گرچه نیكان همگی بار سفر بر بستند

شیرمردی چو علی خامنه ای هست هنوز

یكی از دانش آموزان

مدرسه راهنمایی خدیجه كبری(س)

كانون فرهنگی تربیتی شهید بهشتی ناحیه 4 اصفهان

تنظیم : بخش کودک و نوجوان

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.