تبیان، دستیار زندگی
اولین جشنواره وبلاگ‌نویسی «موج فجر» به همت موسسه تبیان بوشهر با هدف اشاعه فرهنگ انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برگزاری اولین جشنواره وبلاگ‌نویسی «موج فجر» در بوشهر

اولین جشنواره وبلاگ‌نویسی موج فجر

اولین جشنواره وبلاگ‌نویسی «موج فجر» به همت موسسه تبیان بوشهر با هدف اشاعه فرهنگ انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی، این جشنواره با اهداف پاسداشت سی و سومین سالگرد پیروزی انقلاب شكوهمند اسلامی و اشاعه فرهنگ و ابلاغ انقلاب مردمی كشورمان ایران در فضای مجازی و دسترسی سهل و آسان دنیا به محتوای مورد نیاز در خصوص تشكیل و پیروزی حركت انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

اولین جشنواره وبلاگ‌نویسی «موج فجر» از وقایع سال 42 تا كنون در خصوص پیروزی انقلاب اسلامی، دستاوردهای انقلاب اسلامی در طول 33 سال گذشته كشوری و استانی می‌پردازد و عكس، شعر، داستان، خاطره، نثر ادبی، كلیپ، مقاله، مصاحبه از جمله محورهای این جشنواره محسوب می‌شوند.

داوری در دو بخش محتوایی و فنی توسط كارشناسان مجرب انجام می‌شود و هر یك از بخش‌ها امتیاز ویژه دارند كه وبلاگ‌های شركت‌كننده با توجه به ایده‌ها و امكانات و موارد خواسته شده در معیارهای داوری كه در سایت جشنواره هم قرار دارند، مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت.

جهت بالا بودن سطح جشنواره؛ 20 مطالب آخر (20 پست جدید) وبلاگ‌ها مورد ارزیابی واقع می‌گردد؛ بنابراین كاربران باید تنظیمات خود را به‌گونه‌ای انجام دهند تا با وارد شدن به وبلاگ، 20 مطالب آخر نمایش داده شود و زمان ارسال آثار باید تا حداكثر آخرین مهلت تعیین شده باشد و بدیهی است به آثاری كه پس از این تاریخ ارسال شود امتیازی تعلق نمی‌گیرد.

بنابر این گزارش، شركت‌كنندگان در این مسابقه باید به نكاتی مانند ارزیابی محتوا در این جشنواره، مرتبط بودن گرافیك وب با موضوع، استفاده از فونت و رنگ محتوای مناسب، چگونگی معرفی جشنواره به بازدیدكنندگان توسط شركت‌كننده، میزان بازدید، وضعیت در موتورهای جست‌وجو (نكته: وبلاگ‌های با قدمت بالاتر بیشتر مورد توجه موتورهای جست‌وجو هستند)، وضعیت seo وبلاگ و تعداد صفحات ایندكس شده و Ranking وبلاگ و سبك بودن وبلاگ و استفاده از تصاویر ویرایش شده و متناسب توجه كنند.

یادآور می‌شود، علاقه‌مندان می‌‌توانند تا تاریخ 15 اسفند‌ماه سال 1390 جهت ثبت نام و شركت در اولین جشنواره وبلاگ‌نویسی «موج فجر» به پایگاه اینترنتی www.bumf.ir مراجعه كنند.

تنظیم: هومن بهلولی