تبیان، دستیار زندگی
نام نویسی هشتمین دوره تربیت مبلغ اسپانیایی زبان از سوی موسسه فرهنگی هنری اندیشه شرق آغاز شد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نام نویسی دوره جدید تربیت مبلغ اسپانیایی زبان آغاز شد

نام نویسی ،طلاب ،زبان ،اسپانیایی ،

نام نویسی هشتمین دوره تربیت مبلغ اسپانیایی زبان از سوی موسسه فرهنگی هنری اندیشه شرق آغاز شد.

حجت الاسلام روح‌الله ماهری، معاون آموزش موسسه فرهنگی هنری اندیشه شرق، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا از آغاز نام نویسی هشتمین دوره تربیت مبلغ اسپانیایی زبان خبر داد.

حجت‌الاسلام ماهری خاطر نشان کرد: زبان اسپانیایی در طول سه سال تحصیلی و دوره های فشرده تابستانی برگزار می‌شود که آشنایی با دین و فرهنگ و مهارت های تبلیغ در آمریکای لاتین از جمله برنامه‌های محتوای این دوره آموزشی است.

وی یادآور شد: قبولی در مصاحبه ورودی، اتمام پایه نه کتبی و شفاهی ، تعهد به اتمام سه ساله دوره آموزشی و اشتغال تمام وقت به تحصیل در حوزه علمیه قم از شرایط نام نویسی در این دوره آموزشی به شمار می‌آید.

معاون آموزش موسسه فرهنگی هنری اندیشه شرق، اظهار کرد: کسانی که سطح سه حوزه علمیه و یا کارشناسی ارشد را دارای باشند و همچنین بر صوت و لحن قرآن کریم تسلط و مهارت های تبلیغی از قبیل مداحی ، کلاسداری ، منبر و خطابه را دارا و سابقه تبلیغی داشته باشند در اولویت پذیرش قرار می‌گیرند.

وی افزود: مدارک لازم در این دوره آموزشی دو قطعه عکس 3*4، ارزیابی تحصیلی اتمام کتبی و شفاهی پایه ده، تائیدیه اخلاقی از دو نفر از اساتید سطوح عالی حوزه به همراه تلفن تماس استاد مربوطه و ارسال فرم تکمیل شده به نشانی اینترنتی AmuzeshSpanish@gmail.com  است.

حجت‌الاسلام ماهری اظهار داشت: طلاب علاقه‌مند برای نام نویسی در این دوره‌ها می‌توانند به صورت اینترنتی به نشانی http://amuzeshspanish.blogfa.com و حضوری به نشانی قم، خیابان شهدا، کوچه ممتاز، کوچه شهید تجویدیان، شماره 37، مراجعه کنند.

وی با بیان این که مصاحبه حضوری این دوره آموزشی روزهای 28 و 29 بهمن ماه انجام می گیرد، افزود: طلاب تا 27 بهمن ماه فرصت دارند برای نام نویسی در این دوره آموزشی نام نویسی کنند.

معاون آموزش موسسه فرهنگی هنری اندیشه شرق، گفت: هشتمین دوره آموزشی تربیت مبلغ اسپانیایی زبان از یکشنبه 30 بهمن ماه با حضور شماری از طلاب و فضلای حوزه علمیه قم برگزار می‌شود.

براساس این گزارش، زبان اسپانیایی امروز در بیش از 20 کشور جهان با بیش از ششصد میلیون نفر جمعیت زبان اول و در برخی کشورهای بزرگ همچون امریکا به عنوان زبان دوم رایج است. در بسیاری از کشورهای اسپانیایی زبان بویژه در امریکای لاتین، برای آشنایی با ایران اسلامی و مکتب اهل بیت(ع) اشتیاق زیادی وجود داشته و زمینه بسیار مناسبی برای تبلیغ اسلام و انقلاب فراهم آمده است.

لازم به ذکر است، در این موسسه بیش از 250عنوان کتاب از زبان فارسی، عربی و انگلیسی به زبان اسپانیولی ترجمه و مجلات کوثر، ثقلین و فرشتگان نیز چند سالی است که به این زبان منتشر و توانسته تأثیرات شگرفی در کشورهای آمریکای لاتین بگذارد.

گفتنی است، علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره 02517733695 تماس بگیرند


تنظیم برای تبیان بخش حوزه