تبیان، دستیار زندگی
دبیر شورای اطلاع رسانی استان قزوین گفت: رمز موفقیت مدیران در پیوند مستمر با رسانه ها با هدف تعامل و بهره مندی از دیدگاه ها و نقطه نظرات افکار عمومی است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دبیر شورای اطلاع رسانی استان قزوین:

رمز موفقیت مدیران در پیوند با رسانه ها و افکار عمومی است

هادی صادق دقیقی

دبیر شورای اطلاع رسانی استان قزوین گفت: رمز موفقیت مدیران در پیوند مستمر با رسانه ها با هدف تعامل و بهره مندی از دیدگاه ها و نقطه نظرات افکار عمومی است.

به گزارش روابط عمومی، هادی صادق دقیقی دبیر شورای اطلاع رسانی استان با اعلام این خبر افزود: دهه فجر انقلاب اسلامی فرصت مناسبی برای اطلاع رسانی و انعکاس دستاوردهای انقلاب اسلامی و گزارش عملکرد دولت مردان خدمتگزار می باشد.

وی گفت: امسال نیز همچون سنوات گذشته و در راستای پاسداشت آرمان ها و اهداف بلند حضرت امام خمینی (ره) وتجدید میثاق بامقام معظم رهبری و همچنین انعکاس دستاوردها و خدمات ارزنده و گسترده دولت برنامه  ریزی ها و هماهنگی های مناسبی  در راستای مشارکت و حضور گسترده مردم در مراسم ها و برنامه ها  صورت گرفته  است.

سرپرست اداره روابط عمومی و امور بین الملل استانداری تصریح کرد: دستگاه های اجرایی  و نهادهای عمومی موظفند لیست پروژه های قابل افتتاح در ایام دهه مبارک فجر و اقدامات برجسته دولت های نهم و دهم خود را در قالب بنر چاپ و در جلوی درب ورودی دستگاه خود با هدف اطلاع  رسانی به مردم نصب نمایند.

وی افزود:  استفاده از ظرفیت و توانمندی رسانه ها و جامعه خبرنگاری استان از دیگر روش ها و راهکارهایی است که  می تواند مدیران  دستگاه ها  را نسبت به  انعکاس دستاوردهای نظام ، خدمات دولت و افتتاح پروژه ها در ایام دهه فجر  با برگزاری نشست خبری تشویق کند.

تنظیم: هومن بهلولی