تبیان، دستیار زندگی
حمایت از برنامه‌های مدیرعامل رییس سازمان تربیت بدنی با حضور هیات مدیره‌ی باشگاه پرسپولیس، برنامه‌های آینده‌ی این باشگاه را مورد بحث و بررسی قرار داد. هیات مدیره‌ی باشگاه پرسپولیس در ادامه‌ی جلسات هفتگی خود این‌بار در حضور ع...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گزارش نشست هیات مدیره‌ی پرسپولیس ؛

حمایت از برنامه‌های مدیرعامل


رییس سازمان تربیت بدنی با حضور هیات مدیره‌ی باشگاه پرسپولیس، برنامه‌های آینده‌ی این باشگاه را مورد بحث و بررسی قرار داد.

هیات مدیره‌ی باشگاه پرسپولیس در ادامه‌ی جلسات هفتگی خود این‌بار در حضور علی‌آبادی تشكیل جلسه داد و با بحث و بررسی در مورد برنامه‌های آینده؛ خواستار توجه بیشتر سازمان تربیت بدنی به برنامه‌های اجرایی این باشگاه شد.

در ابتدای این نشست محمدحسن انصاری‌فرد با ارایه‌ی گزارشی از عملكرد باشگاه در فصل نقل و انتقالات و برنامه‌های مالی؛ در خصوص دلایل بركناری آری هان و جذب دنیزلی نیز توضیحاتی را به رییس مجمع باشگاه پرسپولیس ارایه كرد.

رییس سازمان تربیت بدنی نیز با پرسش از روند فعالیت‌های فنی باشگاه پرسپولیس و با حمایت از حضور دنیزلی در این تیم خواستار دقت نظر مدیران در اجرای برنامه‌های آینده‌ی باشگاه شد.

انصاری‌فرد، هم‌چنین گزارشی از بدهی‌ها و شكایت‌های مطرح شده علیه باشگاه پرسپولیس را به علی آبادی ارایه كرد و مقرر شد با جمع‌بندی نهایی، بدهی‌های باشگاه به مربیان و بازیكنان خارجی تامین اعتبار و پرداخت گردد.

علی‌رغم عدم معرفی عضو پنجم هیات مدیره‌ی باشگاه پرسپولیس از سوی سازمان تربیت بدنی، در این نشست نیز هیچ بحثی در خصوص انتخاب عضو پنجم مطرح نشد و علی‌آبادی نیز بر تداوم همكاری اعضای كنونی تاكید كرد و به شایعات مطرح شده در خصوص احتمال كناره‌گیری «سعیدلو» از عضویت در هیات مدیره‌ی باشگاه پرسپولیس پایان داد.

انصاری‌فرد، هم‌چنین دستاوردهای اردوی تداركاتی اتریش و برنامه‌های باشگاه برای جام حذفی را تشریح كرد و در پایان بر دستیابی باشگاه پرسپولیس به قهرمانی در جام حذفی تاكید شد.

گفتنی است؛ محمدحسن نژادفلاح، عضو هیات مدیره‌ی باشگاه پیروزی به دلیل سفر رییس جمهور به شهرستان طالقان در نشست مذكور حضور نداشت.