تبیان، دستیار زندگی
دیوید بكام كاپیتان سابق تیم ملی فوتبال انگلیس تمدید دوساله قراردادش راباباشگاه رئال مادریداسپانیاتكذیب كرد. به گزارش خبرگزاری فرانسه از مادرید این در حالیست كه رامون كالدرون رییس باشگاه رئال مادرید روز یكشنبه در مصاحبه با ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بكام : تمدید نکرده ام!


دیوید بكام كاپیتان سابق تیم ملی فوتبال انگلیس تمدید دوساله قراردادش راباباشگاه رئال مادریداسپانیاتكذیب كرد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از مادرید این در حالیست كه رامون كالدرون رییس باشگاه رئال مادرید روز یكشنبه در مصاحبه با تلویزیون اسپانولا گفت :بكام 31 ساله قراردادخودرابااین باشگاه تا سال 2009 تمدید كرده است .

وی دراین گفت وگو علت تمدید قرارداد بكام را فقط موارد ورزشی بیان كرده و گفته است كه گرچه مسائل تجاری و تبلیغاتی برای باشگاه بسیارمهم است اما در رئال مادرید كنونی دلایل ورزشی حاكم بر دلایل تجاری هستند ومسئولا ن ورزشی تیم نظرمساعدی برای تمدید قراردادبكام دارند.

با وجوداین سخنگوی بكام گفت :وی قراردادجدیدی امضانكرده است اما قرار است درماه سپتامبردراین باره گفت وگوكنیم .هردوطرف خواهان تمدید قراردادهستند. رئال مادرید از حضوربكام راضی است و بكام نیز بارها خشنودی خودراازعضویت دراین باشگاه تكراركرده است .

قرارداد این بازیكن كه درسال 2003 در ازای 25 میلیون پوند از منچستریونایتد به رئال مادریدپیوسته است در پایان مسابقات فصل جاری پایان می یابد. در این صورت اگروی نتواندبرای تمدیدقراردادش بارئال به توافق برسد برای مذاكره با باشگاه های دیگرآزادخواهد بود.

بكام از سوی استیو مكلارن سرمربی جدیدتیم ملی انگلیس برای حضوردر تركیب این تیم برای مسابقات آینده دعوت نشده است .