تبیان، دستیار زندگی
ان جهان - مالزی؛ ایران در سانشو چهارم جهان شد در پایان نخستین دوره‌ی مسابقات ووشو جوانان و نوجوانان جهان در مالزی، تیم ملی ووشو ایران با كسب یك مدال طلا ، 3 نقره و چهار برنز به كار خود پایان داد. پنج شنبه در آخرین روز از این...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مسابقات ووشو نوجوانان و جوانان جهان - مالزی؛

ایران در سانشو چهارم جهان شد


در پایان نخستین دوره‌ی مسابقات ووشو جوانان و نوجوانان جهان در مالزی، تیم ملی ووشو ایران با كسب یك مدال طلا ، 3 نقره و چهار برنز به كار خود پایان داد.

پنج شنبه در آخرین روز از این پیكارها محمد آیینی، سانشوكا وزن 75 کیلوگرم كشورمان با وجود ارایه یك مبارزه زیبا با قبول شكست برابر حریف روسی خود از كسب مدال طلای این وزن بازماند و بر سكوی دوم جهان ایستاد.

در وزن 80 کیلوگرم نیز حمیدرضا قلی‌پور، سانشوكا جوان كشورمان با درخشش برابر حریف قدرتمند خود از تركمنستان مدال طلای جهان را بر گردن آویخت.

فاطمه دهقان، نماینده وزن 60 کیلوگرم تیم ملی سانشو بانوان نیز با درخشش در این رقابت‌ها موفق به كسب مدال برنز این پیكارها شد.

علی دهقان در وزن 65 کیلوگرم و احسان خسروی در وزن 70 کیلوگرم پس از شكست مقابل حریفان چینی خود دو مدال برنز دیگر را نیز برای كاروان سانشو ایران كسب كردند.

اما، در قسمت تالو محمد گنجی كه در فرم نیزه به رقابت با حریفان خود می‌پرداخت در پایان مسابقات این سبك مدال نقره جهان را به دست آورد.

بدین ترتیب تیم ملی سانشو ایران در مجموع با كسب یك مدال طلا، یك نقره و 3 برنز عنوان چهارمی پیكارهای جهانی را به دست آورد. در قسمت تالو نیز تالوكاران جوان كشورمان با کسب 2 مدال نقره و یك برنز به كار خود پایان داده بودند.

در پایان این پیكارها كه پنج شنبه در مالزی به پایان رسید تیم چین با کسب 6 مدال طلا و یك نقره مقام اول، ویتنام با 3 مدال طلا، 2 نقره و یك برنز دوم و روسیه نیز با 2 مدال طلا، 2 نقره و 2 برنز عنوان سومی جهان را از آن خود كردند.

كاروان ووشو ایران روز سه‌شنبه مالزی را به مقصد تهران ترك خواهد كرد.