تبیان، دستیار زندگی
ی «صندلی داغ» به مناسبت هفته‌ی دولت سری جدید برنامه‌ی «صندلی داغ»‌ هم‌زمان با هفته‌ی دولت و با حضور جمعی از وزرا، در شبكه‌ی دو سیما آغاز شد. برنامه‌ی «صندلی داغ» كه از اوایل سال 83 با اجرای داریوش كاردان در گروه اجتماعی شبكه...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حضور جمعی از وزرا روی «صندلی داغ» به مناسبت هفته‌ی دولت

سری جدید برنامه‌ی «صندلی داغ»‌ هم‌زمان با هفته‌ی دولت و با حضور جمعی از وزرا، در شبكه‌ی دو سیما آغاز شد.

برنامه‌ی «صندلی داغ» كه از اوایل سال 83 با اجرای داریوش كاردان در گروه اجتماعی شبكه‌ی دو سیما تولید شد، پس از گذشت بیش از دو سال هم‌چنان كار خود را با اجرای احمد نجفی ادامه می‌دهد.

بر این اساس، در سری جدید این برنامه كه از دوم شهریور ماه به روی آنتن رفته و تا نهم شهریور به طول خواهد انجامید هر روز شاهد حضور یكی از وزیران خواهیم بود.

مهندس پرویز پوركاظمی (وزیر رفاه)، محمدحسین صفارهرندی (وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی)، محمدرضا اسكندری (وزیر جهاد كشاورزی)، دكتر كامران باقری لنكرانی (وزیر بهداشت و آموزش پزشكی)، حجت‌الاسلام و المسلمین مصطفی‌ پورمحمدی (وزیر كشور) و خانم دكتر جوادی (رییس سازمان محیط‌زیست) از جمله افرادی هستند كه از هم اینك حضورشان در برنامه‌ی صندلی داغ قطعی شده است.

در سری جدید «صندلی داغ» تغییراتی در ساختار و محتوا دیده می‌شود. كه از جمله این تغییرات می‌توان به حضور فعال دوربین در محل كار و زندگی مهمانانی كه در برنامه حاضر می‌شوند، اشاره كرد.

نحوه‌ی برخورد و ارتباط وزرای دعوت شده به این برنامه با مردم از دیگرموضوعاتی است كه در ویژه برنامه‌ی صندلی داغ در هفته دولت به آن پرداخته می‌شود.

ساعت پخش سری جدید «صندلی داغ» ساعت 21 و 30 دقیقه است.

لینک :

«صندلی داغ»، داغ تر می شود

تغییر و تحول در صندلی داغ

«جایزه بزرگ» ، «سیمرغ» و «صندلی داغ»