تبیان، دستیار زندگی
گوی اضافی برای زوم روی عكس، حركت پیوسته میان 10 هزار خط اكسل، ... شركت LOGITECH، تولیدكننده‌ی محصولات رایانه‌یی، از ساخت دو موس بسیار پیشرفته خبر داد كه به كاربران امكان آن را می‌دهد تا تنها با زدن یك ضربه به موس، صفحات وب و...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پیشرفته ترین موس های دنیای رایانه عرضه شدند

گوی اضافی برای زوم روی عكس، حركت پیوسته میان 10 هزار خط اكسل، ...

شركت LOGITECH، تولیدكننده‌ی محصولات رایانه‌یی، از ساخت دو موس بسیار پیشرفته خبر داد كه به كاربران امكان آن را می‌دهد تا تنها با زدن یك ضربه به موس، صفحات وب و مطالب بلند را خیلی سریع مرور كنند.

این موس‌های پیشرفته در دو نوع MX REVELUTION و VX REVELUTION عرضه شده و به گونه‌ای طراحی شده‌اند كه پس از ضربه زدن به آن، موس به مدت هفت ثانیه به طور پیوسته در صفحه می‌چرخد و تنها با یك ضربه می‌تواند میان 10هزار خط اكسل مایكروسافت حركت كند.

طراحی موس‌های جدید محصول "لاجیتك" به گونه‌ای است كه كاربران دیگر مجبور نیستند برای مرور مطالب بلند، نشانگر موس را به طور مداوم روی صفحه بچرخانند.

از دیگر امكانات این موس‌ها آن است كه به كاربر این امكان را می‌دهد تا پس از برجسته كردن كلمه یا جمله موردنظرشان، تنها با یك كلیك وارد جست‌وجوی وب شوند.

بعد از برجسته كردن كلمه در صفحه‌گستره یا متن ، كاربر تنها با كلیك بر روی دكمه‌ی جست‌وجو، می‌تواند نتایج جست‌وجو را از جستجو گرهای وب یاهو و گوگل دریافت كند.

همچنین در این موس‌ها یك گوی اضافی در نظر گرفته شده است تا بر روی عكس‌ها زوم شود. به گفته‌ی مقامات شركت "لاجیتك"، قیمت موس‌های جدید آن 100 دلار است.

منبع: WWW.ISNA.IR