تبیان، دستیار زندگی
رییس سازمان تبلیغات اسلامی در مراسم رونمایی از منشور اخلاق حرفه‌ای سازمان تبلیغات اسلامی كه توسط معاونت پژوهشی و آموزشی سازمان تهیه و تدوین شده با تاكید بر لزوم رفتاری كردن این منشور، نهادینه كردن فرهنگ دینی را یكی از محوری‌ترین وظایف سازمان دانست و افزود
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پیامبر اسلام الگوست چون اهتمام درونی داشته است

دکتر خاموشی

رییس سازمان تبلیغات اسلامی در مراسم رونمایی از منشور اخلاق حرفه‌ای سازمان تبلیغات اسلامی كه توسط معاونت پژوهشی و آموزشی سازمان تهیه و تدوین شده با تاكید بر لزوم رفتاری كردن این منشور، نهادینه كردن فرهنگ دینی را یكی از محوری‌ترین وظایف سازمان دانست و افزود: فرهنگ باید درونی باشد. پیامبر اسلام الگوست چون اهتمام درونی داشته است.

به گزارش روابط عمومی، دكتر سید مهدی خاموشی كه در جمع مدیران و كارشناسان سازمان سخن می گفت ، ادامه داد: پیامبر اسلام برای وظیفه‌اش در حد نهایت توان تلاش می‌كردند.آن حضرت جز خدا هدف دیگری نداشتند. اگر ما نیز به چشمه جوشان نقاط حساس اخلاقی دست پیدا كنیم، آن وقت توفیق می‌یابیم.

وی در بخش دیگری از سخنانش با تقدیر و تشكر از دست‌اندركاران تهیه و تدوین منشور اخلاق حرفه‌ای سازمان تاكید كرد:منشور اخلاق حرفه‌ای نباید تنها به عنوان تابلو قلمداد شود بلکه باید به بهترین شکل عملیاتی شود.

تنظیم: هومن بهلولی