تبیان، دستیار زندگی
پیروزی استقلال در بازی تدارکاتی تیم فوتبال استقلال تهران كه برای برپایی اردوی تداركاتی در تركیه به سر می برد در نخستین دیدار دوستانه خود برابر یك تیم دسته دومی به برتری رسید. در این دیدار تیم استقلال با تك گل دقیقه 60 داسیلو...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

چند خبر ازاستقلال



پیروزی استقلال در بازی تدارکاتی

تیم فوتبال استقلال تهران كه برای برپایی اردوی تداركاتی در تركیه به سر می برد در نخستین دیدار دوستانه خود برابر یك تیم دسته دومی به برتری رسید. در این دیدار تیم استقلال با تك گل دقیقه 60 داسیلوا تیم آنكارا دمیر را مغلوب كرد.


مرفاوى: از همه چیز راضى هستم

پیش از بازى مرفاوى درباره وضعیت بازیكنان استقلال گفت: ما روزى دو نوبت تمرین مى كنیم و در اینجا همه چیز خوب است و ما مشكلى از نظر تغذیه و تداركات نداریم، ما دوشنبه هفته آینده اردوى خود را به پایان برده و راهى تهران مى شویم. مرفاوى درباره نبود ملى پوشان خود گفت: این طبیعى است كه هر مربى پیش از فصل دوست دارد كه بازیكنان خود را به طور كامل و به ویژه در اردوهاى تمام وقت داشته باشد اما بحث بازیهاى حساس تیم ملى این اجازه را به من و سایر مربیان لیگ نداد البته آنها هم در تهران مشغول تمرین و تحت نظر هستند، آنطور نیست كه آنها به استراحت بپردازند


تذكر ورزشی نماینده قزوین به وزیررفاه

محمد علیخانی نماینده قزوین درمجلس شورای اسلامی روز دوشنبه به پرویزكاظمی وزیررفاه وتامین اجتماعی درباره دخالت این وزارت خانه درامورباشگاه های ورزشی ( به خصوص استقلال که تحت پوشش این وزارت خانه است ) تذكركرد.

تذكرعلیخانی به وزیررفاه وتامین اجتماعی درخصوص دخالت درامور باشگاه های ورزشی وتمركزبرای انجام وظایف قانونی ومرتبطباآن وزارتخانه بود.