تبیان، دستیار زندگی
مدیركل روابط عمومی وزارت كشوراز مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی خواست اطلاع رسانی هنرمندانه و هدفمند خدمات دولت را سرلوحه برنامه های خود قرار دهند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

روابط عمومی ها اطلاع رسانی هنرمندانه را سرلوحه كار خود قرار دهند

روابط عمومی

مدیركل روابط عمومی وزارت كشوراز مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی خواست اطلاع رسانی هنرمندانه و هدفمند خدمات دولت را سرلوحه برنامه های خود قرار دهند.

به گزارش روابط عمومی-سید حسن اصلمند  در همایش شورای روابط عمومی های منطقه چهار كشور در شهركرد اظهار داشت: روابط عمومی باید با نگاه تیزبین خود وبا تعامل مستمر با مردم ، دستگاه ها و اصحاب رسانه و رعایت منافع ملی به بیان دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی بپردازد.

وی با تاكید بر فعالیت نظام مند، برنامه ریزی شده و سنجیده روابط عمومی ها در راستای ایجاد ، حفظ و گسترش تعامل و تفاهم بین مردم و مسوولان ، افزود: اگر روابط عمومی ها بخواهند تأثیر گذار باشند ، باید از همه جهات در جایگاه بایسته و شایسته خود قرار گیرند.

اصلمند تصریح كرد: روابط عمومی به عنوان یك فن و هنرنقش مهمی در برقراری و تسهیل ارتباط مدیران سازمان ، كاركنان و مردم ایفا می كند به گونه ای كه امروزه كمتر سازمانی را می توان یافت كه خود را بی نیاز از روابط عمومی بداند.

مدیركل روابط عمومی وزارت كشور با بیان دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف و چالش های پیش روی پیشرفت نظام ، تاكید كرد: مردم نسبت به سرنوشت كشور خود حساسند و لازم است اهداف و برنامه های دستگاه ها و نهاد های اطلاع رسانی در راستای اعتماد سازی و افزایش مشاركت مردم اجرا شود.

این مقام مسوول از بینش و آگاهی روابط عمومی به عنوان سلاحی برای دفاع در جنگ نرم یاد كرد و افزود: این بینش در جنگ نرم دشمنان ، كارایی خود را نشان می دهد.

وی گفت: در شرایط حساس كشور اطلاع‌ رسانی مناسب روابط عمومی ها و رسانه ها ، به عنوان ابزار دفاعی قدرتمند محسوب می شود.

رییس شورای اطلاع رسانی استانداری چهارمحال و بختیاری نیز در این همایش اظهار داشت: برگزاری با شكوه برنامه‌های دهه مبارك فجر و بیان دستاوردهای و اقدامات اجرایی نظام جمهوری اسلامی از برنامه هایی است كه روابط عمومی ها باید هنرمندانه آن را انجام دهند.

یزدان جلالیبه انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی اشاره كرد و افزود: انتخابات آتی مجلس ، اولین انتخابات بعداز فتنه 88 است و دشمنان نظام به دنبال ایجاد توطئه در این برهه اند.

معاون سیاسی امنیتی استانداری چهارمحال و بختیاری تصریح كرد: دشمن با جنگ سخت علیه ملت ایران نتوانست به اهداف خود برسد و با راه اندازی جنگ نرم به مقابله با آرمان های این نظام مردمی برخاسته است.

جلالی با تاكید بر تیزبینی مسوولان روابط عمومی در فتنه ها و فضای غبار آلود تصریح كرد: روابط عمومی ها با رصد فتنه ها و شناسایی شیوه های توطئه دشمن ، بهترین پاسخ را به شبهه افكنی ها می دهند.

رییس شورای اطلاع رسانی چهارمحال و بختیاری از مردم سالاری دینی در نظام جمهوری اسلامی به عنوان پدیده نو درمیان دیگر ملت ها یاد كرد و گفت: تازگی ایده های نظام جمهوری اسلامی ، این نظام را از سایر نظام های سیاسی جهان متمایز كرده و آن را معرض هجوم جنگ نرم قرارداده است.

این نشست با حضور اعضای روابط عمومی دستگاه های اجرایی چهارمحال و بختیاری و مسوولان روابط عمومی استانداری استان های فارس، كهگیلویه و بویراحمد ، خوزستان ، بوشهر و چهارمحال و بختیاری برگزار شد.

تنظیم: هومن بهلولی