تبیان، دستیار زندگی
سه‌شنبه اوساسونا و هامبورگ در دیدار برگشت مرحله‌ی سوم لیگ قهرمانان اروپا در اسپانیا به میدان می‌روند. جواد نكونام كه در دیدار رفت دردقایق پایانی در آئول آره‌نا به میدان رفت امیدوار است كه در بازی برگشت سهم بیشتری داشته باشد....
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جواد نكونام : برای دیدار با كره باید بیشتر تلاش كنیم


سه‌شنبه اوساسونا و هامبورگ در دیدار برگشت مرحله‌ی سوم لیگ قهرمانان اروپا در اسپانیا به میدان می‌روند.

جواد نكونام كه در دیدار رفت دردقایق پایانی در آئول آره‌نا به میدان رفت امیدوار است كه در بازی برگشت سهم بیشتری داشته باشد.

بازیكن تیم ملی ایران گفت:« بازی سختی را پیش رو داریم بسیار مهم و حساس است. پس از بازگشت به اوساسونا در تمرین‌ها شركت كردم و پس از آن یك روز استراحت داشتیم.»

نكونام درباره‌ی احتمال بازی كردنش گفت:« نمی‌دانم كه آیا به میدان خواهم رفت یا خیر، این نظر مربی است.»

حضور در بازی‌های انتخابی جام ملت‌های آسیا جواد نكونام را از بعضی از تمرین‌های اوساسونا دور می‌كند. او در این باره به ایسنا گفت:« به هر حال برای بازی‌های ملی باید در خدمت تیم ملی باشم چرا كه این تیم ملی كشورم هست.»

نكونام درباره‌ی بازی ایران برابر سوریه كه به تساوی یك بر یك انجامید و دیدار پیش رو برابر كره‌ی جنوبی توضیح داد:« بازی با سوریه دیدار نخست‌مان در انتخابی جام ملت‌ها بود. نتیجه اصلا خوب نبود اما، به هر حال این نخستین تجربه‌ی كادر فنی جدید بود و بازیكنان و مربیان بیشتر با یكدیگر آشنا شدند. دیدار دشواری برابر كره پیش رو داریم، برای به دست آوردن تساوی یا پیروزی باید بسیار بیشتر از این تلاش كنیم.»

بازیكن میانی تیم ملی درباره‌ی شرایط تیم ملی در زمان قبل و بعد از جام جهانی گفت: «برای بازیكن تفاوتی نمی‌كند، زبان فوتبال یكی است و من هم تابع تصمیمات مربیان هستم.»