تبیان، دستیار زندگی
تیم فولاد خوزستان به اهواز بازگشت تیم فوتبال فولاد خوزستان پس از برپایی اردویی دو هفته ای در شهرستان کرج ، عصر امروز راهی اهواز شد . به گزارش خبرنگارمهر، بازیکنان تیم فولاد خوزستان پس از اردوی دوهفته ای خود در دهکده ورزشی چه...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

چند خبر از تیمهای لیگی


تیم فولاد خوزستان به اهواز بازگشت

تیم فوتبال فولاد خوزستان پس از برپایی اردویی دو هفته ای در شهرستان کرج ، عصر امروز راهی اهواز شد .

به گزارش خبرنگارمهر، بازیکنان تیم فولاد خوزستان پس از اردوی دوهفته ای خود در دهکده ورزشی چهارباغ کرج علاوه بر برگزاری تمرینات منظم بدنسازی وتاکتیکی، سه مسابقه تدارکاتی برگزارکردند که حاصل آن کسب دو پیروزی و یک شکست بود .

دراین مدت همچنین بازیکنان تیم فولاد خوزستان درمحل آکادمی کمیته ملی المپیک در آزمون های آمادگی جسمانی وتست های بدنی شرکت کردند .

تیم فولاد خوزستان پیش از اردوی کرج ، اردوی 10 روزه ای را نیز در ارومیه برگزارکرده بود و درحال حاضرتنها دغدغه مربیان این تیم برگزاری دیدارهای تدارکاتی برای ایجاد هماهنگی بیشتربین بازیکنان است .

بازیکنان تیم فولاد خوزستان که با ترکیبی کاملا دگرگون شده درششمین دوره رقابتهای لیگ برترحضورخواهند یافت ، تا روزیکشنبه هفته جاری به استراحت خواهند پرداخت و از روز دوشنبه دورجدید تمرینات خود را زیرنظر محمد مایلی کهن و کادر فنی این تیم در اهواز پیگیری خواهند کرد .

هافبک تیم ملی سوریه در ابومسلم

هادی مباشری، سرپرست تیم فوتبال ابومسلم مشهد اظهار داشت: : با هافبک میانی تیم ملی فوتبال سوریه قرارداد داخلی امضا کردیم و وی به احتمال 90 درصد، فصل آینده در ابومسلم بازی خواهد کرد.

وی در خصوص اردویی که این تیم در کشور اتریش برپا خواهد کرد گفت : با توجه به این که لیگ اتریش شروع شده است، هماهنگی برای بازی تدارکاتی سخت است ولی احتمال بازی با تیم اشتروم گراتس و آدمیرا واکر وجود دارد.

وی وضعیت کلی ابومسلم را مطلوب ارزیابی کرد و افزود: از آنجا که تیم حدود هشت بازیکن اصلی خود را از دست داده است، هماهنگی در هفته‌های اول سخت است، ولی مربیان تمام تلاش خود را برای بهبود شرایط انجام داده‌اند.

استقلال اهواز پنج شنبه عازم دبی می شود

تیم فوتبال استقلال اهواز بمنظور برپایی اردویی تدارکاتی پنج شنبه هفته جاری عازم امارات می شود.

اردوی تدارکاتی تیم استقلال اهواز که قرار بود دوشنبه هفته جاری انجام شود، به دلیل تغییر برنامه دیدارهای تدارکاتی از سوی تیم های النصر و الشعب امارات به پنج شنبه هفته جاری موکول شده است.

به گفته مدیرتیم فوتبال استقلال اهوازقرار است علی شفیع زاده با بازگشت به اهواز درخصوص برنامه های این سفر تدارکاتی و وضعیت نهایی بازیکنان این تیم با کادر فنی استقلال اهواز به تصمیم گیری بپردازد.

تیم استقلال اهواز در اردوی تدارکاتی یک هفته ای خود ضمن ادامه تمرینات تاکتیکی و بدنسازی درباشگاه ایرانیان دبی ، دو دیدارتدارکاتی نیزمقابل تیم های النصر و الشعب امارات برگزار خواهد کرد .

کرامت اله برهمن مدیر تیم فوتبال استقلال اهواز درمورد همراهی ابراهیم میرزاپور در این سفرتدارکاتی گفت : موافقت مربیان تیم ملی را برای حضور میرزاپور در اردوی امارات جلب کردیم و وی در این سفر تیم استقلال اهواز را همراهی خواهد

پیكان تهران هم راهی ترکیه شد

مربی تیم فوتبال پیكان تهران گفت : تیم پیكان برای تشكیل اردوی آمادگی 10 روزه خود عصر امروز یكشنبه عازم آنكارا می‌شود.

"ناصر پورمهدی" روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت هدف از تشكیل این اردو ، رساندن بازیكنان تیم پیكان به آمادگی مطلوب است.

وی افزود: با هماهنگی‌های به‌عمل آمده ، در اردوی تركیه با ? ??تیم باشگاهی این كشور دیدارهایی دوستانه برگزار خواهیم كرد.

پورمهدی درباره جذب بازیكنان جدید پیكان گفت : 5 بازیکن از لیگ برتر جذب تیم شده‌اند و 4 بازیکن نیر از لیگ‌های مختلف به تیم پیوسته‌اند و 3 بازیكن را نیز از دست داده‌ایم.

وی درباره مسابقه اول تیم پیكان با تیم فولاد خوزستان در هفته نخست لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران گفت: طبیعی است كه تیم‌ها در هفته‌های نخست به خوبی از یكدیگر شناخت نداشته باشند ولی ما در برخی تمرینات و مسابقات تداركاتی فولاد حاضر شدیم و تقریبا شناخت نسبی از این تیم پیدا كرده‌ایم .

پورمهدی از حسین آشنا ، كوروش مرادی ، علی باقری ، حسین معمار ، مهدی تاجیك ، مهدی محمدی ، جلال امیدیان ، مخلد علی ناصر ، مهدی نوری ، محمدرضا طهماسبی ، رضا عزیزی ، میثم رضاپور ، فرهاد خان گلی ، محسن بیاتی نیا ، محمد غلامین ، امیرحسین اصلانیان ، ایمان حیدری ، میثم خسروی ، محمد اتحاد و مجتبی سرآسیابی به عنوان بازیكنانی كه تركیه اعزام می‌شوند، نام برد.

وی گفت حسن اسلامی ، مرتضی عزیز محمدی ، میلاد نوری ، مهرداد پولادی ، علی صادقی ، علی سلمانی و مجید خدابنده‌لو هفت بازیكن دیگر تیم پیكان هستند كه به علت مشكلات نظام وظیفه از همراهی این تیم بازماندند.

پورمهدی اظهارداشت این تیم را مسعود صالحی معاون فنی باشگاه فرهنگی ورزشی ایران خودرو به عنوان سرپرست گروه ، حسین خوش نظرسرپرست تیم ، ساموئل دارابینیان سرمربی ، اصغر مدیرورستا مربی ، ناصر پورمهدی مربی ، واهیك پطروسیان مترجم ،دكتر تقوی پزشك ،كسری كاظمی فیزیوتراپ ، مهرداد رحقی ماساژور و ناصر قشم شمی تداركات همراهی می‌كنند.

پاس با سه گل تراکتورسازی تبریز را شکست داد

تیم فوتبال پاس تهران در دیداری تدارکاتی موفق شد با سه گل میهمان خود تراکتورسازی تبریز را بدرقه کند.

به گزارش خبرنگارمهر، دراین دیدارکه عصردیروز در ورزشگاه دستگردی برگزار شد تیم پاس با تک گل فرهاد خیرخواه درنیمه اول و پژمان جمشیدی و خسرو حیدری در نیمه دوم مقابل تیم تراکتورسازی تبریز که در رقابت های لیگ دسته اول باشگاههای کشورحضور دارد به برتری دست یابد. دراین دیدارمجید جلالی سرمربی تیم پاس درنیمه دوم نفرات ذخیره خود را به میدان فرستاد ضمن اینکه تیم تراکتورسازی نیز که هدایت آن را فرشاد پیوس برعهده دارد در این دیدار از نفرات اصلی خود استفاده کرد.