تبیان، دستیار زندگی
پژوهشگران نوجوان راهنمایی فرزانگان به سرپرستی سرکار خانم شهین پارسی، در دو بخش مسابقات و سمینارهای این دوره از جشنواره پروژه‌های دانش آموزی سایت تبیان حضور داشتند، که در زیر گزارشی از دستاوردهای پژوهشی آنها ارائه می‌گردد...
عکس نویسنده
عکس نویسنده
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دستاوردهای پژوهشگران راهنمایی فرزانگان

در ششمین جشنواره پروژه های دانش آموزی

دستاوردهای پژوهشگران راهنمایی فرزانگان

پژوهشگران نوجوان راهنمایی فرزانگان به سرپرستی سرکار خانم شهین پارسی، در دو بخش مسابقات و سمینارهای این دوره از جشنواره پروژه‌های دانش آموزی سایت تبیان حضور داشتند، که در زیر گزارشی از دستاوردهای پژوهشی آن ها ارائه می‌گردد.

سمینار:

«معماری دوره اسلامی در ایران» عنوان سمینار خانم‌ها زهرا حسینی و سیده زینب موسوی بود. برای آشنایی بیشتر با این موضوع می‌توانید فایل این سمینار را از اینجا دانلود نمایید.

همچنین خانم‌ها درسا کوچک زاده، پریناز رمضانی، سبا اسکندری و درسا حاجی عابدینی با پژوهش در زمینه «ماکت دست» به ارائه سمیناری تحت همین عنوان پرداختند. اگر به این موضوع علاقه‌مند هستید، می‌توانید فایل سمینار آن را از اینجا دانلود نمایید.

یکی دیگر از سمینارهای ارائه شده توسط این پژوهشگران، در زمینه «قلب» بود که این سمینار توسط خانم بهار سادات فارغ زاده ارائه گردید. فایل این سمینار برای دانلود در اینجا قرار گرفته است.

خانم‌ها زینب السادات تقوی و عاطفه محمدی نیز با پژوهش در زمینه «تختخواب»، به ارائه توضیحاتی در این خصوص برای حضار پرداختند.

آخرین سمینار ارائه شده توسط این پژوهشگران تحت عنوان «موسیقی از کهن تا به حال» بود که این پژوهش توسط خانم‌ها کیمیا منصوریان، نسترن زارع، ستایش یاهو و هانیه رضوی به انجام رسیده است. برای آشنایی بیشتر، می‌توانید فایل آن را از اینجا دانلود نمایید.

دستاوردهای پژوهشگران راهنمایی فرزانگان

مسابقه:

پژوهشگران جوان این راهنمایی با ساخت پل ماکارونی، در مسابقات این بخش نیز حضور داشتند. اسامی شرکت کنندگان عبارتند از : خانم‌ها زهرا حسینی، سیده زینب موسوی، یاسمن تینای طهرانی.

بخش پژوهش های دانش آموزی تبیان، تهیه : علیرضا سرمدی

تنظیم: منا جاسبی