تبیان، دستیار زندگی
پهلوان حسین رضا زاده طبق هماهنگی و به دعوت بخش ورزشی و مدیریت مؤسسه تبیان صبح روز 19/9/81 در هوایی سرد و بارانی به دفتر سایت آمد. هر چند بارش باران و ترافیک سبب تأخیر ورود ایشان در زمان مقدر بود . اما حول و حوش ساعت ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

"حضور و بازدید حسین رضا زاده قویترین مرد جهان در پایگاه اینترنتی تبیان"

پهلوان حسین رضا زاده طبق هماهنگی و به دعوت بخش ورزشی و مدیریت مؤسسه تبیان صبح روز 19/9/81 در هوایی سرد و بارانی به دفتر سایت آمد. هر چند بارش باران و ترافیک سبب تأخیر ورود ایشان در زمان مقدر بود . اما حول و حوش ساعت یازده و پانزده دقیقه به یکباره چشمانمان به جمال دوست داشتنی وبا صفای شیر مرد متواضع ایران زمین نورانی شد و شدت بارش باران باعث شد تا هرکول جهان سریع تر استقبال شود .

در بدو ورود ایشان مورد استقبال آقایان علیرضا بابایی و محسن وحدانی مسولان بخش ورزشی تبیان ، باشگاه خبرنگاران جوان و محمد حیرانی مجری شبکه خبرقرار گرفت . مرد آهنین ایران پس از ورود به ساختمان ، درحالیکه از پله های زیاد مجمتع با عجله بالا می رفت ، در دفتر آقای دکتر طالب پور مدیر عامل مؤسسه مورد استقبال و پذیرایی قرار گرفت و باب گفتگو از مسابقات و لحظه های حساس در جهان ورزش باز شد .

مدیر عامل ضمن تقدیر و قدردانی ، دلاوریهای رضا زاده را ستوده و در گفتگویی صمیمانه فعالیت ها و برنامه های سایت را برای رضا زاده معرفی نمود . در پایان پس از قدردانی و ذکر فضایل اخلاقی و اسلامی رضا زاده توسط آقای طهماسبی ؛ مدیر روابط عمومی ، لوح یادبودی به همراه هدیه ارزنده معنوی سفر به عتبات عالیات کربلای معلی و راه اندازی رایگان سایت اختصاصی پهلوان رضا زاده از سوی دکترطالب پور مدیر مؤسسه به قهرمان ملی اهدا شد .

پس از پایان گفتگو که توسط عکاسان و خبرنگاران ورزشی مورد پوشش قرار گرفته بود ، حسین رضا زاده به همراه مدیر مؤسسه برای بازدید از بخشهای مختلف مجموعه به محل سایت تبیان واقع در طبقه پنجم ساختمان رفتند .

در این طبقه حسین رضا زاده با حضور در بخش ورزشی به یادگار عکس هایی را در این بخش گرفتند . در ادامه حضورشان در بخش ورزشی از سوی سردبیر بخش ورزشی سایت تبیان یک سکه تمام بهار آزادی به وی اهدا شد .

در این طبقه از بخش های گرافیک ، فنی و ورود اطلاعات بازدید بعمل آمد . در خصوص چگونگی کار سایت تبیان و فعالیتهای صورت گرفته ، توضیحاتی ارائه گردید . در این قسمت فیلم مسابقات قهرمانی جهان در ورشوی لهستان که حسین رضا زاده موفق به کسب مدال طلای سنگین وزن و ثبت رکورد جدید جهان شده بود  که بر روی سایت اینترنتی تبیان است، به نمایش درآمد .

در ادامه این حضور به یاد ماندنی پهلوان آذری ایران از قسمتهای ادبی، هنری، اجتماعی ، روابط عمومی ، بازرگانی و تحقیقات واقع در سایر طبقات بازدید به عمل آورد .

حسین رضا زاده هر چند که مدت کوتاهی میهمان ما در سایت تبیان بودند ، اما روزی به یاد ماندنی برای همه همکاران مجموعه باقی گذاشت . ایشان ساعت 12:10 دقیقه بعدازظهرمحل سایت را به قصد عزیمت به فدراسیون وزنه برداری ترک کرد.

گزارش از حامد حدادی

عکس از علیرضا سلگی