تبیان، دستیار زندگی
سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: تركیب تیم ملی در بازی مقابل سوریه تقریبا مانند تركیب بازی مقابل امارات خواهد بود. امیر قلعه‌نویی گفت: با توجه به بازی نسبتا خوبی كه مقابل امارات انجام دادیم و هماهنگی نسبی كه در این بازی میان بازی...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قلعه‌نویی:‌ به بازی با سوریه خوشبینم


سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: تركیب تیم ملی در بازی مقابل سوریه تقریبا مانند تركیب بازی مقابل امارات خواهد بود.

امیر قلعه‌نویی گفت: با توجه به بازی نسبتا خوبی كه مقابل امارات انجام دادیم و هماهنگی نسبی كه در این بازی میان بازیكنان وجود داشت، تقریبا با همان تركیب به مصاف سوریه خواهیم رفت.

وی ادامه داد: ما موفق به دریافت فیلم بازی سوریه نشدیم و اطلاع چندانی از وضعیت این تیم نداریم. آن‌چه از این تیم می‌دانیم خصوصیاتی است كه تمامی تیم‌های عربی از آن برخوردار هستند و می‌دانیم كه آنها فوتبالی قدرتی را به نمایش می‌گذارند. در هر صورت ما فقط برای پیروزی بر سوریه به میدان خواهیم رفت و به كسب سه امتیاز این بازی بسیار خوشبین هستیم.

وی در مورد شایعه‌ی حضور علی پروین در تمرین تیم ملی گفت: به احتمال فراوان پروین روز چهارشنبه با حضور در ورزشگاه آزادی بازی را از نزدیك تماشا خواهد كرد. در هر صورت پروین از نوادر فوتبال ایران است و حضور او به عنوان یك پیشكسوت در كنار تیم ملی می‌تواند برای ما بسیار روحیه‌ساز باشد.

قلعه‌نویی در مورد عملكرد بازیكنان در بازی مقابل امارات هم گفت: از عملكرد ملی‌پوشان در این بازی نسبتا راضی هستم. با این وجود آنها می‌توانند بازی‌های بسیار بهتری را نیز به نمایش بگذارند. تعدادی از بازیكنان شاغل در لیگ امارات مانند فرهاد مجیدی، رضا عنایتی و ایمان مبعلی با وجود بازی نسبتا خوبی كه به نمایش گذاشتند انتظارات ما را به طور كامل برآورده نكردند. ما انتظار داریم كه آنها در بازی مقابل سوریه بازی زیباتری را به نمایش بگذارند؛ چرا كه آنها از عناصر هجومی تیم ملی به شمار می‌روند. به نظر می‌رسد كه سطح پایین فوتبال امارات تا حدودی بر عملكرد آنها تاثیر منفی گذاشته بود.