تبیان، دستیار زندگی
عاون باشگاه الشعب؛ بازگشت جواد كاظمیان به پرسپولیس منتفی است بازگشت جواد كاظمیان به باشگاه پرسپولیس منتفی است. علی اصغر مانوسی فر‏، مدیر برنامه‌های جواد كاظمیان درباره وضعیت نهایی كاظمیان به خبرنگار ایسنا گفت: در خصوص بازگشت...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گفت‌وگوی انصاری فرد با معاون باشگاه الشعب؛

بازگشت جواد كاظمیان به پرسپولیس منتفی است


بازگشت جواد كاظمیان به باشگاه پرسپولیس منتفی است.

علی اصغر مانوسی فر‏، مدیر برنامه‌های جواد كاظمیان درباره وضعیت نهایی كاظمیان به خبرنگار ایسنا گفت: در خصوص بازگشت جواد كاظمیان به باشگاه پرسپولیس مذاكرات متعددی در طول چند روز گذشته با مسئولین باشگاه الشعب امارات صورت گرفته و حتی امروز صبح در حضور انصاری فرد، مدیر عامل باشگاه پرسپولیس با معاون باشگاه الشعب گفت‌وگوی تلفنی انجام شد تا رضایت آنان برای لغو قرار داد موجود میان جواد كاظمیان و الشعب جلب شود.

وی ادامه داد: اما،‌ مسئولین باشگاه الشعب بصورت جدی مخالفت كرده و اعلام كردند كه قرارداد كاظمیان با باشگاه الشعب ده روز قبل در فدراسیون فوتبال امارات ثبت شده و درخواست I.T.C نامبرده نیز یك هفته قبل از سوی فدراسیون فوتبال امارات برای فدراسیون فوتبال كشورمان ارسال شده است و تحت هیچ شرایطی نمی‌توانند قرار داد را لغو كنند.

مانوسی فر افزود: با توجه به علاقه فراوان جواد كاظمیان به پیراهن تیم پرسپولیس و احترامی كه وی برای هواداران پرسپولیس قائل است‏، مناسب‌تر ‌بود كه مشكلات كاظمیان زودتر از اینها با باشگاه پرسپولیس حل می‌شد تا شاهد وضعیت كنونی نباشیم.

جواد كاظمیان خواستار آن است كه پس از اتمام قرار داد یك ساله‌اش با باشگاه الشعب‏، مجددا به پرسپولیس ملحق شود.

لازم به ذكر است پس از بركناری آری‌هان از سرمربی‌گری تیم فوتبال پرسپولیس اخباری مبنی بر اظهار علاقه مندی كاظمیان برای بازگشت به پرسپولیس منتشر شده بود. كاظمیان پس از مشكلاتی كه با آری‌هان بوجود آمد مجبور شد پرسپولیس را ترك كند.