تبیان، دستیار زندگی
تیم های كشتی آزاد و فرنگی نوجوانان ایران عنوان قهرمانی رقابتهای آسیایی تایلند را از آن خود كردند. آزادكاران كشورمان با کسب 5 طلا ، 1 نقره و دو برنز قهرمان این دوره از رقابتها شدند و تیمهای قرقیزستان و قزاقستان بعد از نوجوا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نوجوانان ایران آقا کوچولوهای کشتی آسیا


تیم های كشتی آزاد و فرنگی نوجوانان ایران عنوان قهرمانی رقابتهای آسیایی تایلند را از آن خود كردند.

آزادكاران كشورمان با کسب 5 طلا ، 1 نقره و دو برنز قهرمان این دوره از رقابتها شدند و تیمهای قرقیزستان و قزاقستان بعد از نوجوانان كشورمان در رده دوم و سوم ایستادند.

و در فرنگی نیز ملی پوشان كشورمان با كسب 5 مدال طلا ،2 نقره و سه برنز عنوان قهرمانی این رقابتها را بدست آورد و بعد از تیم كشورمان قرقیزستان و قزاقستان دوم و سوم شدند.

در آخرین روز این پیکارها دیروز در کشتی آزاد منوچهر تورانداز در 76 كیلوگرم ، عرفان امیری در 85 كیلوگرم و محسن یزدیان در 100 كیلوگرم با شكست حریفان هندی خود در فینال به نشان زرین طلا دست یافتند.

و در كشتی فرنگی علیرضا حیدری اصل در 69 کیلوگرم  با قبول شكست مقابل حریف كره جنوبی نقره گرفت ، روح الله حسین زاده نیز در 76 كیلوگرم در فینال از حریف قزاقستان شكست خورد و دوم شد ، مهدی كریمی در 85 كیلوگرم در پیكار پایانی حریفی از كره جنوبی را شكست داد و طلا گرفت و در 100 كیلوگرم فرشید باباجان زاده در كشتی فینال موفق شد كشتی گیر قرقیزستان را شكست دهد و گردن آویز طلا را برای كشورمان به ارمغان آورد.

گفتنی است تیم ملی كشورمان راس ساعت 30 /19 روز دوشنبه وارد میهن اسلامی خواهند شد.