تبیان، دستیار زندگی
‌رود فیلمبرداری "اخراجی‌ها" به کارگردانی مسعود ده‌نمکی این روزها در تهران ادامه دارد و در دو سه روز آینده اکبر عبدی هم مقابل دوربین این کارگردان می‌رود. فیلمبرداری "اخراجی ها" دوازدهم مردادماه در تهران آغاز شد و گروه درروزهای...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

عبدی به زودی مقابل دوربین "اخراجی‌ها" می‌رود

فیلمبرداری "اخراجی‌ها" به کارگردانی مسعود ده‌نمکی این روزها در تهران ادامه دارد و در دو سه روز آینده اکبر عبدی هم مقابل دوربین این کارگردان می‌رود.

فیلمبرداری "اخراجی ها" دوازدهم مردادماه در تهران آغاز شد و گروه درروزهای آغازین کار سکانس های خارجی را فیلمبرداری کردند.

مسعود ده نمکی درباره روند تولید این فیلم سینمایی گفت: "برای تولید این فیلم سه ماه زمان برای فیلمبرداری پیش بینی کرده ایم که ماه اول سکانس های مربوط به تهران را فیلمبرداری می کنیم."

او در مورد سایر لوکیشن های "اخراجی ها" هم گفت: "پس از پایان کار در تهران راهی لواسان می شویم و با پایان فیلمبرداری در این شهر فیلمبرداری در شهرک سینمایی دفاع مقدس ادامه پیدا می کند."

ده نمکی اظهار امیدواری کرد فیلمش برای نمایش در جشنواره فیلم فجر آماده شود و افزود: "با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته و روند پیش روی کار مطمئناً فیلم تا زمان برگزاری جشنواره فیلم فجر آماده نمایش می شود."

"اخراجی ها" داستان مجید از اراذل یکی از محله های تهران است که عاشق دختر میرزا (یک گیوه دوز عارف) می شود. شرط ازدواج او سر به راه شدنش است. مجید برای رسیدن به نرگس دست به دورغ و کلک می زند اما نقشه اش افشا می شود. او سر راه خود احساس می کند رقیبی از بچه های جبهه دارد. به همین دلیل همراه دوستانش راهی پادگان آموزشی می شود ...

این فیلم توسط حبیب الله کاسه ساز تهیه می شود و محمدرضا شریفی نیا، کامبیز دیرباز، نیوشا ضیغمی و ارژنگ امیرفضلی از بازیگران آن هستند.

لینک :

اكبر عبدی هم جزو اخراجی ها شد

گفتگو با عبدی : ده نمکی آرتیست بسیارخوبی است.