تبیان، دستیار زندگی
برونو متسو، خسته بودن بازیكنانش برابر ایران را عامل شكست این تیم دانست. پس از شكست یك بر صفر تیم ملی امارات در دیدار تداركاتی برابر ایران، برونو متسو سرمربی این تیم در جمع خبرنگاران اظهار كرد: از این كه برابر...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

متسو : خسته بودیم


برونو متسو، خسته بودن بازیكنانش برابر ایران را عامل شكست این تیم دانست.

پس از شكست یك بر صفر تیم ملی امارات در دیدار تداركاتی برابر ایران، برونو متسو سرمربی این تیم در جمع خبرنگاران اظهار كرد: از این كه برابر تیم بزرگ و بین‌المللی ایران بازی كردیم، راضی هستم. البته ما سفر خسته كننده‌ای را برای بازی با ایران داشتیم و در مسیر نیز چند توقف اجباری داشتیم. به همین دلیل بدون استراحت لازم به میدان آمدیم و در در نیمه اول بازی خوبی را انجام ندادیم؛ولی، در نیمه دوم با پرسینگ و تغییرات لازم عملكرد بهتری داشتیم و از بازی تیمم راضی هستم.

وی افزود: آینده‌ی تیم ملی امارات روشن است و روز به روز شرایط ما بهتر می‌شود. بازیكنان در حال رسیدن به اعتماد به نفس خوبی هستند. سعی می‌كنیم در بازی با اردن و عربستان در مرحله‌ی مقدماتی جام ملت‌های آسیا نتایج بهتری بگیریم.

متسو خاطر نشان كرد: بازی با ایران نشان داد ما می‌توانیم در هر بازی نسبت به دیدار قبلی نتیجه‌ی بهترین بگیریم.

سرمربی تیم ملی امارات در مورد تاثیر حضور بازیكنان خارجی در كاهش كیفیت لیگ داخلی امارات نیز گفت: بازیكنان خارجی كیفیت لیگ را پایین نمی‌آورند. بلكه بازیكنان ایرانی بسیار خوب هستند و سطح لیگ امارات را بالا برده‌اند.