تبیان، دستیار زندگی
پژوهشگران نوجوان راهنمایی مشکوه، به راهنمایی سرکار خانم حمیده مرتضوی، در دو بخش مسابقات و سمینارهای این دوره از جشنواره پروژه‌های دانش‌آموزی موسسه تبیان حضور داشتند...
عکس نویسنده
عکس نویسنده
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دستاوردهای دانش آموزان راهنمایی مشکوه

در ششمین جشنواره پروژه های دانش آموزی

دستاوردهای دانش آموزان راهنمایی مشکوه

پژوهشگران نوجوان راهنمایی مشکوه، به راهنمایی سرکار خانم حمیده مرتضوی، در دو بخش مسابقات و سمینارهای این دوره از جشنواره پروژه‌های دانش‌آموزی موسسه تبیان حضور داشتند.

مسابقه:

خانم‌ها الیکا آقایی، آناهیتا گنگ آوری، ریحانه رضایی، مهدیه نداف، آیناز سفیدان و میترا عزیزی قمشه در مسابقات رباتیک شرکت کردند، که متاسفانه موفق به کسب رتبه‌ای در این زمینه نگردیدند.

دیگر گروه شرکت کننده از این مدرسه، خانم‌ها فاطمه میری، سحر حسین زادگان و مهدیه نداف بودند، که با ساخت پل ماکارونی، در مسابقات این بخش شرکت کردند. اگر شما هم علاقه‌مند به ساختن پل ماکارونی هستید، می‌توانید با مراجعه به اینجا با ساخت آن آشنا شوید.

دستاوردهای دانش آموزان راهنمایی مشکوه

سمینار:

پژوهشگران راهنمایی مشکوه، در سه گروه به ارائه دستاوردهای پژوهشی خود پرداختند، که در زیر با آن ها بیشتر آشنا می‌شوید :

«سلول‌های بنیادی»،
پژوهشگران: خانم‌ها مونا علم الهدی، زهرا هاشمی بقا و فاطمه حاجی محمد حسن، اگر به این موضوع علاقه‌مند هستید، می‌توانید فایل آن را از اینجا دانلود نمایید.
دستاوردهای دانش آموزان راهنمایی مشکوه

«رفتارشناسی جانوران»، پژوهشگران : خانم‌ها فاطمه یوسفی، مبینا دشتی و پریوش قمی‌زاده، برای آشنایی بیشتر این پژوهش می‌توانید فایل این ارائه را از اینجا دانلود نمایید.

«بررسی درمان از دیدگاه ژنتیک»، پژوهشگران : خانم‌ها رعنا زرد چغائی، فاطمه رضوانی و هدی کیوانی نژاد، برای آشنایی بیشتر با این موضوع، می‌توانید فایل مربوطه را از اینجا دانلود نمایید.

دستاوردهای دانش آموزان راهنمایی مشکوه

برای مشاهده تصاویر دانش پژوهان عزیزمان در این جشنواره اینجا کلیک کنید.

بخش پژوهش‌های دانش آموزی تبیان، تهیه : علیرضا سرمدی

تنظیم: منا جاسبی