تبیان، دستیار زندگی
موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان یزد، با همكاری معاونت پژوهشی و آموزشی و واحد تشكل های دینی اداره كل تبلیغات اسلامی استان، همایش توجیهی جشنواره وبلاگ نویسی ویژه مسئولین و اعضای انجمن های اسلامی در یزد برگزار کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

با حضور مسئولین و اعضای انجمن های اسلامی استان؛

همایش توجیهی جشنواره وبلاگ نویسی در یزد برگزار شد

همایش توجیهی جشنواره وبلاگ نویسی یزد

موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان یزد، با همكاری معاونت پژوهشی و آموزشی و واحد تشكل های دینی اداره كل تبلیغات اسلامی استان، همایش توجیهی جشنواره وبلاگ نویسی ویژه مسئولین و اعضای انجمن های اسلامی در یزد برگزار کرد.

به گزارش روابط عمومی، در این همایش حجت الاسلام علی كارگر با اشاره به سرعت تبادل اطلاعات در عصر حاضر گفت: چشم پوشی از فرصت ها و تهدید های فضای مجازی غیر ممكن است و انسان در هر عصر و زمانی باید به علم و ابزار همان زمان مجهز شود.

معاون فرهنگی اداره كل تبلیغات اسلامی استان، با اشاره به جایگاه انجمن های اسلامی افزود: این تشكل دینی نهادی مردمی متشكل از نیروهای مومن ،‌متعهد و كارآمد بوده و در محلات و كارخانجات به ترویج معارف دینی می پردازند و از فعالیت های مهم این تشكل تولید محتوا در فضای مجازی است.

در ادامه استاد لاور با اشاره به ضرورت های مسئله تاكید كرد: لزوم استفاده از فضای مجازی سن، سال، شغل و جنسیت نمی شناسد زیرا كه در این فضا تبادل اطلاعات به صورت لحظه ای انجام می شود.

وی در ادامه اظهار داشت: اگر احساس مسئولیت كنیم، دغدغه و درد دین داشته باشیم و بی تفاوت زندگی نكنیم می توانیم با استفاده از سلاح هنر در جنگ عقیده پیروز شویم.

استاد متخصص جنگ نرم و فعال رسانه ای در پایان خطاب به حاضران گفت: در فضای جنگ عقیده سلاح شما و دشمن هنر است و جنگ در بستر شبهه و فتنه ( آمیختن حق و باطل) شكل می گیرد.

در پایان همایش امین نظارات مدیر موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان یزد نیز طی سخنانی بر لزوم همكاری نیروهای فكری با سابقه فرهنگی دینی تاكید كرد و افزود: رسالت شما حضور و تولید و توزیع محتوای مناسب دینی و فرهنگی در فضای مجازی می باشد.

در پایان مطالبی در رابطه با تاریخچه و نحوه ساخت یك وبلاگ به حاضران ارائه شد.

شایان ذكر است در ابتدای این همایش نكاتی در رابطه با سابقه و تاریخچه انجمن های اسلامی توسط حجت الاسلام حسین زارع ارنانی كارشناس تشكل های دینی اداره كل تبلیغات اسلامی استان یزد بیان شد.

گفتنی است این همایش در محل سالن اجتماعات اداره كل تبلیغات اسلامی استان یزد برگزار شد.

همایش توجیهی جشنواره وبلاگ نویسی یزدهمایش توجیهی جشنواره وبلاگ نویسی یزد

همایش توجیهی جشنواره وبلاگ نویسی یزدهمایش توجیهی جشنواره وبلاگ نویسی یزد

همایش توجیهی جشنواره وبلاگ نویسی یزدهمایش توجیهی جشنواره وبلاگ نویسی یزد

همایش توجیهی جشنواره وبلاگ نویسی یزدهمایش توجیهی جشنواره وبلاگ نویسی یزد

تنظیم: هومن بهلولی