تبیان، دستیار زندگی
در استقلال از نو آغاز می‌كنم تلاش دو تیم نام‌دار پایتخت به منظور جذب بازیكنان یكدیگر به نبردی تمام عیار تبدیل شده است و هواداران دو تیم هر روز خود را برای شنیدن خبری جدید آماده می‌كنند. این بار یك روز پس از قرارداد داخلی مج...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

علی علیزاده: بی‌توجهی باشگاه دلیل جدایی‌ام از پرسپولیس بود

در استقلال از نو آغاز می‌كنم


تلاش دو تیم نام‌دار پایتخت به منظور جذب بازیكنان یكدیگر به نبردی تمام عیار تبدیل شده است و هواداران دو تیم هر روز خود را برای شنیدن خبری جدید آماده می‌كنند. این بار یك روز پس از قرارداد داخلی مجتبی جباری با پرسپولیس، علی علیزاده به باشگاه استقلال تهران پیوست.

علی علیزاده, بازیكن جدید استقلال تهران اظهار كرد: جدایی از پرسپولیس برایم آسان نبود؛ اما، زمانی كه باشگاه تمایلی به همكاری با من نداشت, تصمیم به جدایی از پرسپولیس گرفتم.

وی افزود: می‌دانم كه رفتن به تیم رقیب برای هواداران پرسپولیس خوشایند نیست؛ اما، من باید انتخاب می‌كردم. از یك طرف تماس‌های چندین باره‌ام با مسوولان پرسپولیس بی‌جواب ماند و هر روز خبر جدیدی در مورد خواستن یا نخواستنم می‌شنیدم و از سوی دیگر باید تیم فصل آینده‌ام را انتخاب می‌كردم و بهترین انتخاب ممكن را انجام می‌دادم كه به استقلال پیوستم.

علیزاده تاكید كرد: به هواداران پرسپولیس علاقه دارم و به خاطر حمایت‌هایشان در فصل گذشته از آنها قدردانی می‌كنم؛ امیدوارم این تغییر را بپذیرند.

بازیكن استقلال تهران خاطرنشان كرد: در فصل گذشته نیز مذاكراتی با استقلال داشتم؛ اما، در نهایت به پرسپولیس آمدم. سعی می‌كنم تا شروع تازه‌ای در استقلال داشته باشم و در این تیم موفق شوم.

وی در مورد افزایش شانس حضورش در تیم ملی نیز تاكید كرد: تصور نمی‌كنم استقلالی شدن من تاثیری داشته باشد، البته حضور در تیم ملی هدف اصلی من است و تمام تلاشم را انجام می‌دهم؛ ولی، به هیچ وجه آمدنم به استقلال به این دلیل نبود.

علیزاده در مورد سرمربی استقلال تهران نیز گفت: مرفاوی از مربیان خوبی است كه در قهرمانی این تیم نقش بسزایی داشت، در هر صورت امیدوارم با حضور وی و راهنمایی‌های قلعه‌نویی بتوانیم با تیم استقلال در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر موفق باشیم.