تبیان، دستیار زندگی
ری خواستار حاكمیت اخلاق و برخورد با مفاسد اقتصادی در فوتبال شد محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهوری اسلامی ایران در نامه‌ای به محمد علی‌آبادی، رئیس سازمان تربیت بدنی خواستار حاكمیت اخلاق و برخورد با فاسد و سوء استفاده اقتصادی در فو...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

در پی‌نوشتی به رئیس سازمان تربیت بدنی

رئیس جمهوری خواستار حاكمیت اخلاق و برخورد با مفاسد اقتصادی در فوتبال شد


محمود احمدی‌نژاد، رئیس جمهوری اسلامی ایران در نامه‌ای به محمد علی‌آبادی، رئیس سازمان تربیت بدنی خواستار حاكمیت اخلاق و برخورد با فاسد و سوء استفاده اقتصادی در فوتبال شد.

در پی گزارش محمد علی‌آبادی، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان تربیت بدنی درباره وضعیت فدارسیون فوتبال در زمان ریاست سابق، جام جهانی 2006 و مسائل مربوط به حضور تیم ملی در این مسابقات محمود احمدی نژاد، رئیس جمهوری در پی نوشت این گزارش خطاب به معاون خود بر انجام تحول جدی در فدراسیون تاكید كرده است.

بر اساس گزارش‌های دریافتی، در این پی نوشت كه در هشت بند تنظیم شده، رئیس جمهوری بر ایجاد تحول در فدراسیون جهت احترام به مردم تاكید كرده و خواستار به كارگیری مربیان دلسوز و كاردان داخلی به منظور اعتلای هر چه بیشتر فوتبال ایران شده است.

رئیس جمهوری ضمن تاكید بر حذف حاشیه‌ها در عرصه فوتبال، تلاش مسئولان را برای حاكمیت اخلاق در این رشته خواستار شده است.

احمدی‌نژاد برنامه‌ریزی برای شكوفایی همه استعدادهای فوتبال در سراسر ایران را امری لازم برای مسئولان عنوان و در جلوگیری قاطع از فساد و سوء استفاده مالی در عرصه فوتبال ایران تاكید كرده است.

تلاش این خبرگزاری برای دست یابی به متن كامل این نامه همچنان ادامه داشته و در صورت دریافت، در اسرع وقت به اطلاع می رساند.