تبیان، دستیار زندگی
استاد عشق،کتاب جذابی درباره پدر علم فیزیک است که مخاطب را با جنبه های مختلف زندگی ایشان آشنا می کند.همچنین مخاطب را به این نتیجه می رساند که برای موفقیت در زندگی تمام جنبه های وجودی انسان باید با هم رشد کند
عکس نویسنده
عکس نویسنده
نویسنده : شکوفه باصری
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

استاد عشق

(معرفی کتاب،زنگ های پرورشی)

استاد عشق

در بسیاری از مدارس، مسابقات کتاب و کتابخوانی برگزار می شود. انتخاب کتاب مناسب و معرفی آن به دانش آموزان، از موضوعاتی است که می بایست با دقت توسط دبیر محترم پرورشی و امور تربیتی و دیگر مسئولان مدرسه بررسی شود. در این راستا مرکز یادگیری سایت تبیان،‌ به منظور پر بار کردن زنگ های پرورشی در این بخش اقدام به معرفی کتاب هایی مناسب برای دانش آموزان نموده است.

امید است که شما گرامیان، این پیشنهادات مورد استفاده شما عزیزان قرار بگیرد.

استاد عشق

نام کتاب: استاد عشق

مولف: ایرج حسابی

چاپ بیست و پنجم:1385

موسسه چاپ و انتشارات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

کتاب استاد عشق سرگذشت و زندگی نامه  سید محمود حسابی پدر  علم فیزیک و مهندسی نوین ایران  است .

خلاصه:

در این کتاب بعد از مقدمه ناشر و مولف در زمینه های مختلفی ازقبیل درآمد، درس های زندگی، در دیار غربت، در کشتی چه گذشت، مدرسه روحانیون ، همیشه برای خوابیدن وقت هست،حس کنجکاوی، کنفرانس هسته ای ژنو، دیدار با انیشتین،بازگشت به ایران، تاسیس دانشگاه تهران ، شجره نامه خانوادگی ،تحصیلات، مشاغل وخدمات، آثار استاد و ...  بیان شده است.

استاد عشق، کتاب جذابی درباره پروفسور حسابی است که مخاطب را با جنبه های مختلف زندگی ایشان آشنا می کند. همچنین مخاطب را به این نتیجه می رساند که برای موفقیت در زندگی تمام جنبه های وجودی انسان باید  با هم رشد کند و این پیام را منتقل می کند که علم بدون اخلاق و معرفت  فایده ندارد.

استاد عشق

این کتاب برای گروه سنی د(دوره بیرستان )مناسب  می باشد.


مرکز یادگیری سایت تبیان - تهیه: شکوفه باصری

تنظیم : نسیم گنجی منش