تبیان، دستیار زندگی
معاون اول رییس جمهوری از روابط عمومی‌ها خواست واقعیت ها را دقیق و آن طور كه هست و بدون كم و كاست به نمایش گذارده و در خصوص آن اطلاع رسانی كنند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رحیمی: روابط عمومی‌ها واقعیت‌ها را به نمایش بگذارند

رحیمی؛ معاون اول رئیس جمهور

معاون اول رییس جمهوری از روابط عمومی‌ها خواست واقعیت ها را دقیق و آن طور كه هست و بدون كم و كاست به نمایش گذارده و در خصوص آن اطلاع رسانی كنند.

محمدرضا رحیمی عصر سه شنبه در نشست شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی اظهار داشت: روابط عمومی اعتبار و آبروی دستگاه اجرایی است.

محمدرضا رحیمی با تاكید بر اینكه مصالح كشور باید برای روابط عمومی‌ها نسبت به سایر مسائل ارجحیت داشته باشد، تصریح كرد: روابط عمومی‌ها باید تلاش كنند با حركت در مسیر حق‌پرستی، همانند تابلویی تمام‌عیار، همه زیباییها و حقایق را به نمایش در آورند.

رحیمی تصریح كرد: با تحولی كه در عرصه اطلاع رسانی و ارتباطات بوجود آمده است، امروز حق و باطل در هم آمیخته شده و به خورد افكار عمومی داده می شود و همه گرفتار این هستند كه چه كسی راست و چه كسی خلاف واقع می گوید.

معاون اول رییس جمهوری با اشاره به مسوولیت سنگین روابط عمومی‌ها افزود: روابط عمومی‌ها باید بدانند كه تعهد آنها این است كه واقعیت‌ها را به نمایش بگذارند و هرچقدر هم تحت فشار قرار گرفتند مسیری جز راستی و حق را نپیمایند و بی جهت موضوعی را برجسته و یا كم اهمیت جلوه ندهند.

رحیمی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: این دولت ، دولت مظلومی است كه بسیار تلاش می كند و در راس آن رییس جمهور با همه توان زحمت می كشد اما عده‌ای سعی می كنند ضربه‌ای به دولت وارد كنند.

معاون اول رییس جمهور همچنین بر ضرورت حضور و همراهی روابط عمومی‌ها با مسوولین و در جلسات تاكید كرد و گفت: روابط عمومی باید همواره در كنار مسوول دستگاه اجرایی باشد تا از نزدیك و به طور دقیق در جریان مسائل قرار گیرد و از همه تصمیمات آگاهی داشته باشد تا بتواند در زمان لازم پاسخگو باشد.

در این مراسم با حضور معاون اول رییس جمهور از برخی مدیران كل سابق روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی با اهداء لوح سپاس قدردانی شد.

تنظیم: هومن بهلولی