تبیان، دستیار زندگی
مهلت دریافت کد سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور تمدید شد
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رییس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش:

مهلت دریافت کد سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور تمدید شد

تاریخ ثبت نام آزمون تحصیلات تکمیلی 1389

رییس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش از تمدید مهلت دریافت کد سوابق تحصیلی دانش آموزان داوطلب کنکور سال 1391 تا 10 آذرماه خبر داد.

عبدالامیر عرفی در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا، ضمن بیان تمدید مهلت دریافت کد سوابق تحصیلی اظهار کرد: به دلیل رفاه داوطلبان کنکور که موفق به دریافت کد سوابق تحصیلی نشده اند این زمان تا ساعت 24 روز پنجشنبه 10 آذرماه 1390 تمدید شد.

وی افزود: تمام داوطلبان شرکت در آزمون سراسری و دانشگاه آزاد اسلامی در سال 1391 که فارغ التحصیل سال 1384 به بعد هستند می توانند با مراجعه به سایت مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش به نشانی www.dipcode.medu.ir مراجعه و نمرات سوابق تحصیلی خود را مشاهده و در صورت مشاهده مغایرت درخواست رسیدگی را تکمیل نمایند.

گفتنی است، در اطلاعیه مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش در این باره نحوه اعمال سوابق تحصیلی در آزمون سراسری و دانشگاه آزاد اسلامی سال 1391 برای داوطلبان مشمول اعمال سوابق تحصیلی آمده است: مشمول سوابق تحصیلی فارغ التحصیل خردادماه 1384 و بعد از آن است.

ثبت نام آزمون کارشناسی پیام نور

همچنین مشمول اعمال سوابق تحصیلی فارغ التحصیل شاخه نظری باشد و به عبارت دیگر دیپلم سه ساله او در یکی از رشته های ریاضی و فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی و علوم معارف اسلامی است و در نظام آموزشی متوسطه سالی واحدی (اعم از روزانه، بزرگسال یا داوطلب آزاد) فارغ التحصیل شده باشد.

افراد مشمول برای مشاهده مشخصات و سوابق تحصیلی خود فقط تا روز پنجشنبه 10 آذرماه می توانند به سامانه اینترنتی دریافت کد سوابق تحصیلی مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش به نشانی www.dipcode.medu.ir مراجعه نموده و با درج از اطلاعات سجلی مندرج در مدرک تحصیلی خود به اطلاعات و سوابق تحصیلی خود دسترسی پیدا کنند.

در صورت صحت مشخصات و نمرات امتحانات نهایی و تایید آن توسط داوطلب، کد سوابق تحصیلی در اختیار داوطلب قرار دهده خواهد شد.

داوطلبان با استفاده از این کد می توانند در سایت سازمان سنجش هنگام ثبت نام در آزمون سراسری سال 1391 اطلاعات و نمرات خود را مشاهده نمایند.


خبرگزاری پانا

مرکز یادگیری سایت تبیان - گردآورنده و تنظیم: نوربخش