تبیان، دستیار زندگی
زبان مسابقات تیمی تكواندو جهان شود در دومین روز از اجلاس فدراسیون جهانی تكواندو از سوی مسئولان این فدراسیون پیشنهاد برگزاری مسابقات تیمی جهان در سال 2008 به میزبانی ایران مطرح شد. قرار است از این پس جام های جهانی تكواندو به ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پیشنهاد فدراسیون جهانی تكواندو:

ایران میزبان مسابقات تیمی تكواندو جهان شود


در دومین روز از اجلاس فدراسیون جهانی تكواندو از سوی مسئولان این فدراسیون پیشنهاد برگزاری مسابقات تیمی جهان در سال 2008 به میزبانی ایران مطرح شد.

قرار است از این پس جام های جهانی تكواندو به نام مسابقات تیمی تكواندو جهان برگزار شود و از سوی فدراسیون جهانی پیشنهاد برگزاری این رقابت ها در سال 2008 به میزبانی ایران داده شد كه از سوی محمد پولادگر، رئیس فدراسیون ایران برگزاری این مبارزات تنها در بخش مردان پذیرفته شد.

در همین راستا شاید این مسابقات به شكل تفكیك شده در دو بخش بانوان و آقایان برگزار شود. تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ خواهد شد و به اطلاع فدراسیون ایرانی می رسد.

*مسابقات باشگاه های آسیا به تعویق افتاد

به دلیل همزمانی مسابقات قهرمانی باشگاه های آسیابا فستیوال جهان (هان وادانگ) پیكارهای باشگاهی با یك هفته تاخیر برگزار خواهد شد.

پیش از این قرار بود این رقابت ها 3 و 4 آبان ماه امسال در چابهار برگزار شود كه به 11 و 12 همان ماه موكول شد.فستیوال جهانی نیز در شهر سئول كره جنوبی برگزار می شود. این مسئله موجب خواهد شد تا فدراسیون جهانی نظارت بیشتری بر روی هر دو رویداد مهم داشته باشد.

* ویتنام، تركیه و كره میزبان شدند

ویتنام به عنوان میزبان مسابقات انتخابی المپیك چین (سهمیه آسیا) برگزیده شد. این مسابقات بعد از رقابت های جهانی چین در سال 2007 برگزار می شود. دومین دوره مبارزات جهانی پومسه نیز در سال 2007 در كشور كره جنوبی برپا خواهد شد.میزبانی هفتمین دوره مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان نیز به ازمیر تركیه سپرده شد.

*زمین های دایره ای

از آنجا كه قضاوت ها در تكواندو از این پس به شكل الكترونیكی انجام خواهد شد كمیته فنی تصمیم گرفته است كه شكل زمین را از حالت مربع به شكل دایره ای تغییر دهد.

*پولادگر عضو كمیته فنی

محمد پولادگر، رئیس فدراسیون ایران به همراه احمد پولی از مصر، آیسینگ از هلند و دل پركروان از كرواسی به عنوان اعضای كمیته فنی ششمین دوره مسابقات نوجوانان جهان كه در حال حاضر در ویتنام جریان دارد برگزیده شدند تا بهترین تكواندوكار این دوره را تعیین كنند.

اجلاس فدراسیون جهانی دو روز گذشته پیش از شروع ششمین دوره مسابقات جهانی نوجوانان برگزار شد.