تبیان، دستیار زندگی
معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش وپرورش درهمایش 800 نفر معلمان پایه اول ابتدایی استان خراسان شمالی گفت:آموزگاران پایه اول مهندسان تعلیم و تربیت كشورند ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آموزگان پایه اول، مهندسان تعلیم و تربیت

آموزگان پایه اول، مهندسان تعلیم و تربیت

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش در همایش معماران تربیت:

آموزگاران پایه اول مهندسان تعلیم وتربیت كشورند.

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش وپرورش درهمایش 800 نفر معلمان پایه اول ابتدایی استان خراسان شمالی گفت:

آموزگاران پایه اول مهندسان تعلیم و تربیت كشورند .

به گزارش مركز اطلاع رسانی وروابط عمومی وزارت آموزش وپرورش به نقل از اداره كل آموزش وپرورش استان خراسان شمالی؛ فاطمه قربان احیاء هویت انقلابی واسلامی وایرانی در دانش آموزان از وظایف مهم آموزگاران پایه اول ذكر كرد وافزود:

تحول در در روش های آموزشی و محتوای كتب درسی از گام های تحول بنیادین در آموزش و پرورش است.

وی ادامه داد: انسداد مبادی ورودی بی سوادی و شناسایی، جذب و آموزش كودكان لازم التعلیم، احیاء آموزه های قرآن كریم، كیفیت بخشی به تعلیم و تربیت به ویژه در دوره ابتدایی، ورود فناوری های نوین به كلاس های درس در دوره ابتدایی و هوشمندسازی مدارس، اجرای طرح های ورزشی از جمله برنامه های مهم این معاونت در وزارت آموزش وپرورش است.

قربان پوشش 95 درصدی كودكان پیش دبستانی تا سال 2015 را از جمله تعهدات معاونت آموزش ابتدایی وزارتخانه دانست كه با برنامه ریزی مناسب دنبال می شود.

وی از برنامه ریزی وزارت آموزش و پرورش برای ارتقاء جایگاه معلمین خبر داد و افزود:

برای اولین بار در تاریخ آموزش و پرورش در نقشه ی جامع علمی كشور معلمین در ردیف اساتید دانشگاه ها و پژوهشگران دیده شده اند و با ایجاد دانشگاه فرهنگیان، معلمین می توانند تا مقطع دكتری در این دانشگاه ادامه تحصیل دهند .

در این همایش 11 نفر از معلمین با تجربه مقطع ابتدایی استان با اهداء لوح تقدیر و هدیه توسط معاون وزیر آموزش وپرورش مورد تقدیر قرار گرفتند. همچنین دو نفر از معلمین به نمایندگی از شركت كننندگان در همایش، نظرات و پیشنهادات خود را برای تقویت دوره ابتدایی ارائه كردند.


مرکز یادگیری سایت تبیان

گردآوری و تنظیم: یگانه داودی