تبیان، دستیار زندگی
تیم پرسپولیس عصر امروز در یك بازی دوستانه به مصاف تیم ویگان اتلتیك نائب قهرمان فصل گذشته رقابتهای جام اتحادیه انگلیس می رود. به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس ، تیم ویگان اتلتیك دومین حریف تداركاتی پرسپولیس در اتریش در شرا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گزارش از آخرین وضعیت پرسپولیس در اتریش


تیم پرسپولیس عصر امروز در یك بازی دوستانه به مصاف تیم ویگان اتلتیك نائب قهرمان فصل گذشته رقابتهای جام اتحادیه انگلیس می رود.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس ، تیم ویگان اتلتیك دومین حریف تداركاتی پرسپولیس در اتریش در شرایطی آماده حضور در رقابتهای فصل جدید لیگ برتر انگلیس می شود كه سال قبل موفق به كسب عنوان نائب قهرمانی جام اتحادیه این كشور شد.

باشگاه ویگان اتلتیك كه در سال 2003 به رقابتهای دسته اول باشگاههای انگلیس صعود كرد در سال 2005 صعود به رقابتهای لیگ برتر را جشن گرفت.

این تیم فصل گذشته با مربیگری پول جوول در جایگاه دهم جدول رده بندی رقابتهای لیگ برتری انگلیس قرار گرفت اما در جام اتحادیه با غلبه بر حریفان به فینال راه یافت.

ویگان اتلتیك كه در اولین سال حضور در رقابتهای لیگ برتر انگلیس به فینال راه یافته بود در دیدار پایانی مغلوب منچستر یونایتد شد و به عنوان نائب قهرمانی قناعت كرد. ویگان كه به تازگی اردوی آماده سازی را در اتریش بر پا كرده است در هفته اول فصل جدید رقابتهای لیگ برتر انگلیس روز نوزدهم اوت (28مرداد) به مصاف تیم نیوكاسل می رود. گفتنی است تیم پرسپولیس اولین حریف تداركاتی تیم ویگان اتلتیك انگلیس در اتریش است.

خبرهای دیگر از اردوی پرسپولیس حاکی از تلاش مسوولان این تیم برای تدارک یک بازی دوستانه با

هامبورگ یا آرسنال است که در اتریش به سر می برند.

از طرفی دیدار پرسپولیس با لاتسیو در گاتستا دلواسپورت بازتاب داشت. این روزنامه معتبر ایتالیایی در گزارشی از این بازی فقط به هماهنگ لاتسیو اشاره داشت و این دیدار را آخرین بازی لاتسیو در اتریش نام برد.

اما بعد از شكست 4 بر یك پرسپولیس؛ دو بازیكن این تیم بیشتر از سایرین درخشیدند گفته می شود لاتسیو خواهان مذاکره در مورد علیرضا واحدی نیكبخت و جواد كاظمیان شده است.