تبیان، دستیار زندگی
دوستان عزیز امروز می خواهیم با هم یک انگشتر زیبا و ساده درست کنیم. وسایلی را که برای درست کردن این انگشتر لازم است، می توانید به راحتی تهیه کنید. حالا هر وقت وسایلتان آماده شد با ما همراه شوید
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

انگشتری زیبا
انگشتری زیبا

دوستان عزیز امروز می خواهیم با هم یک انگشتر زیبا و ساده درست کنیم. وسایلی را که برای درست کردن این انگشتر لازم است،  می توانید به راحتی تهیه کنید. حالا هر وقت وسایلتان آماده شد با ما همراه شوید.

وسایل مورد نیاز

قیچی

نخ

دانه ها یا مهره های رنگی ریز

متر

انگشتری زیبا

1. به کمک متر دور انگشت مورد نظرتان را اندازه بگیرید و پنج سانتی متر برای گره زدن به آن اضافه کنید. اندازه ی گرفته شده را روی نخ تان علامت بزنید و ببرید.(می توانید به جای نخ از سیم هم استفاده کنید.)

انگشتری زیبا

2. در این مرحله باید دانه ها را به نخ بکشید. شما می توانید بدون طرح قبلی هر طور دلتان خواست آن ها را نخ کنید یا می توانید قبل از نخ کردن طرح مورد نظر را روی کاغذ طراحی کنید و بعد دانه ها را طبق طرح تان به نخ بکشید.

انگشتری زیبا

3. بعد از این که همه ی دانه ها را در نخ قرار دادید طبق اندازه ای که برای گره زدن از قبل در نظر گرفتید از همان جا نخ را یک بار گره بزنید و سپس آن را در انگشت مورد نظرتان امتحان کنید و دوباره گره ای دیگر بزنید تا کاملاً محکم شود.

انگشتری زیبا

4. در این مرحله انگشتر شما آماده است و شما می توانید به کمک این روش گردنبند و دستبند نیز درست کنید.

انگشتری زیبا

ترجمه:نعیمه درویشی

بخش کودک و نوجوان تبیان


مطالب مرتبط:

کارت قورباغه ی سخنگو

گل لاله کاغذی

زنبق کاغذی

اریگامی ماشین

چتر نجات پلاستیکی

قورباغه ی جهنده ی کاغذی

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.