تبیان، دستیار زندگی
تمرینات بعدازظهر امروز تیم ملی فوتبال با سه غایب برگزار شد. به گزارش خبرنگار ایسنا، در تمرین امروز تیم ملی ابراهیم میرزاپور و ایمان مبعلی به دلیل مصدومیت در تمرینات حضور نداشتند و سهراب بختیاری‌زاده نیز با هماهنگی با كادر ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تمرینات تیم ملی فوتبال با سه غایب برگزار شد


تمرینات بعدازظهر امروز تیم ملی فوتبال با سه غایب برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایسنا، در تمرین امروز تیم ملی ابراهیم میرزاپور و ایمان مبعلی به دلیل مصدومیت در تمرینات حضور نداشتند و سهراب بختیاری‌زاده نیز با هماهنگی با كادر فنی تیم ملی در تمرینات تیم ملی شركت نكرد.

تمرینات امروز با كار با توپ و تمرینات سرعتی آغاز شد. سپس بازیكنان به دو گروه تقسیم شدند، بازیكنان میانی و مهاجمان زیر نظر منصور ابراهیم‌زاده و ناصر ابراهیمی و مدافعان زیر نظر افشین پیروانی به مرور تمرینات تاكتیكی پرداختند.

سپس بازیكنان تمرینات ویژه‌ی بازی تحت فشار و حمله به دروازه را مرور كردند، در حالی كه مدافعان با كاورهای نارنجی وظیفه دفاع از دروازه را بر عهده داشتند بازیكنان میانی و مهاجمان در قالب دو تیم قرمز و سبز طرح‌های حمله به دروازه از كناره‌ها و شوت زنی به دروازه را تمرین كردند.

سپس بازیكنان در قالب دو تیم سبز و قرمز به بازی تمرینی پرداختند.

از تمرینات امروز تیم ملی ایران نزدیك به شصت تماشاگر دیدن كردند.

در تمرینات امروز قلعه‌نویی به شدت از سوی تماشاگران تشویق شد، همچنین آنها جلال چراغپور را كه پس از قبول نكردن سمت آنالیزوری تیم ملی، كادر فنی را مورد انتقاد قرار داده بود، به شدت مورد انتقاد قرار دادند.