تبیان، دستیار زندگی
مدیر كل آموزش و پرورش استان همدان پیشرفت امروز ایران اسلامی مرهون تفكر و گفتمان بسیجی است...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پیشرفت امروز، مرهون گفتمان بسیحی

مدیر كل آموزش و پرورش استان همدان:

پیشرفت امروز ایران اسلامی مرهون تفكر و گفتمان بسیجی است.

حسنی محتشم ،تفكر بسیجی توانست عظمت ایران اسلامی را به رخ جهانیان بكشاند.

پیشرفت امروز مرهون، گفتمان بسیحی

به گزارش مركز اطلاع رسانی وروابط عمومی وزارت آموزش وپرورش به نقل از اداره كل آموزش وپرورش استان همدان، هم زمان با ذی الحجه هنگام نزول سوره هل آتی، حسنی محتشم در آیین گرامی داشت روز خانواده افزود:

امروز تفكر و اندیشه بسیجی در بیداری های اسلامی را شاهد هستیم و بسیج صرفا نیروی سازماندهی در گروهان و گردان ها نیست بلكه بهترین اركان ها نیروهای بسیجی هستند كه تفكر بسیجی دارند و فرهنگ علوی و نبوی را در جامعه اسلامی نهادینه می كنند.

وی اضافه كرد:

دلاور مردان بسیجی كه در تاریخ شكوهمند ایران اسلامی تمام معادلات دنیا را بر هم زدند و منابع اولیه به لحاظ مصونیت فكری و معنوی آنان در كوچكترین و كهن ترین نهاد بشری یعنی خانواده شكل گرفته است.

حسنی محتشم بیان داشت: تفكر بسیجی توانست عظمت ایران را به رخ جهانیان بكشاند و ملت های دیگر توانستند با استفاده از الگو و مدل كشور شان را بسازند.

وی خاطر نشان كرد:

امزوز

ایران جزو كشورهای مستقلی است كه با تكیه بر منابع خدادادی آن در برابر نظام سلطه ایستادگی كرده است.

وی اضافه كرد:

نظام تعلیم و تربیت جمهوری اسلامی ایران با دیدگاه فرهنگ و گفتمان بسیجی مسیر تعلیم و تربیت را پایه ریزی كرده و امروز در مسیر رشد و توسعه گام های بلندی برداشت است.

وی گفت:

خانواده به عنوان كانون مهر و محبت اولین مركز تربیت كودكان ،جوانان و نوجوانان است كه همفكری این نهاد با آموزش و پرورش در تاثیر گذاری برنامه های جمهوری اسلامی در تعلیم و تربیت موثر است.

وی بیان داشت:

نگاه امروز آموزش و پرورش این است سرمایه گذاری امروز برای تربیت فرزندان تضمین كننده سرافرازی و سربلندی ملت ایران است.

وی گفت :اگر به تاریخ مراجعه كنیم خانواده هایی توانسته اند در مسیر كمال گام بردارندكه اصل تربیت فرزندان را مورد توجه قرار داده باشند.


مرکز یادگیری سایت تبیان

گردآوری و تنظیم: یگانه داودی